Zlatna MasterCard kartica - HPB - Hrvatska poštanska banka

Zlatna MasterCard kartica

 

 

 

Zlatna MasterCard kartica je prestižna i prepoznatljiva kartica Hrvatske poštanske banke. Izdavanjem Zlatne MasterCard kartice Hrvatska poštanska banka ujedno prenosi poruku stabilnog i uspješnog poslovnog partnerstva.

Prednosti Zlatne MasterCard kartice:

  • visoki limiti potrošnje
  • osiguranje korisnika od posljedica nezgode
  • korištenje MasterCard Global Service-a koji omogućuje prijavu nestanka kartice bilo gdje u svijetu, hitnu izradu zamjenske kartice i hitnu isplatu gotovine. U slučaju potrebe za ovom uslugom možete nazvati najbliži telefonski broj s popisa.
  • dodatne pogodnosti i popuste koje možete saznati ovdje.

Kao kartica s odgodom plaćanja, Zlatna MasterCard kartica omogućuje vam:

  • plaćanje svih troškova učinjenih u jednom obračunskom razdoblju (mjesec dana), jednom mjesečno u cijelosti
  • odabir datuma dospijeća troškova: 5., 15. ili 25. u mjesecu
  • kupovina na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu i putem interneta
  • podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima
  • mogućnost podizanja gotovine i plaćanja računa u poslovnicama Fine
  • prijevremena otplata troškova bez naplate naknade
  • kupovina prepaid bonova svih mobilnih operatera u Hrvatskoj te bonova za HAC - ENC uređaje

Učinjeni troškovi naplaćuju se izravno s vašeg tekućeg računa, a obavijest o učinjenim troškovima i iznosu terećenja računa dostavljamo vam poštom ili e-mailom, 10 dana prije datuma naplate.

Obavijest o učinjenim troškovima i limitima dostupne su vam svakodnevno od 0 do 24 sata na broju HPB Kontakt centra 072 472 472.

Kako postati korisnikom kartice?

1. Pažljivo pročitajte Opće uvjete za izdavanje i korištenje Zlatne MasterCard kartice za fizičke osobe

2. Ispunite Pristupnicu i predajte je u poslovnici Banke ili uredu Hrvatske pošte. Preporučamo da odaberete poslovnicu koja će vam biti najpogodnija za preuzimanje vaše kartice.

3. Odluku o izdavanju kartice, visini odobrenog limita i instrumentima osiguranja naplate, Banka donosi sukladno svojim aktima i prema vlasitoj procjeni o čemu ćemo vas pisano obavijestiti na kućnu adresu.

4. Po primitku tajnog broja (PIN-a) karticu s obavijesti preuzmite na adresi poslovnice Banke, ukoliko ste Pristupnicu predali u poslovnici HPB-a. Ako ste Pristupnicu predali u uredu Hrvatske pošte, kartica će vam biti poslana preporučenom poštom na adresu za korespodenciju.

Pristupnice možete ispuniti na vašem računalu, a potrebno ih je vlastoručno potpisati pred odgovornim djelatnikom Banke ili poštanskog ureda.
Za punu funkcionalnost interaktivnih PDF obrazaca potrebna vam je najnovija verzija Adobe Readera.

Ugovorite sastanak (fizičke osobe)

Želite li ugovoriti sastanak sa službenikom Banke u Vama najbližem mjestu, unesite svoje podatke i mi ćemo Vas kontaktirati.
Ime: *
Prezime: *
Jeste li klijent HPB-a:
Želim da me kontaktirate putem:
Broj telefona / E-mail adresa *
Želim sastanak u poslovnici: *
Zanimaju me informacije o: *
Detalji upita: