Vaš pisani zahtjev, prijedlog ili pohvalu možete uputiti na jedan od sljedećih načina:
•
popunjavanjem online
forme za podnošenje zahtjeva, prijedloga ili pohvale
• osobno u centru ili poduzetničkom centru Banke
• poštom na adresu: Hrvatska poštanska banka, dioničko društvo, Jurišićeva ulica 4, 10000 Zagreb
Vaš prigovor Banci
Unatoč korištenju najnovije tehnologije i zapošljavanju visoko educiranog i poslu posvećenog osoblja, postoje situacije u kojima pružena usluga nije na očekivanoj razini. Ako želite izraziti Vaše nezadovoljstvo odnosno podnijeti pisani prigovor, isto možete učiniti na niže opisani način:
- osobno u centru ili poduzetničkom centru Banke
- e-mailom na adresu: [email protected] i/ili [email protected]
- putem internetske stranice www.hpb.hr popunjavanjem online forme za podnošenje prigovora
- poštom na adresu: Hrvatska poštanska banka, dioničko društvo, Ured za upravljanje kvalitetom usluge, Jurišićeva ulica 4, 10000 Zagreb
Više informacija o obradi prigovora i mogućnostima koje podnositeljima stoje na raspolaganju ukoliko rješenje prigovora ne ispunjava u potpunosti njihove zahtjeve dostupno je na poveznici
ili