Kvaliteta usluge

Slušamo vaš glas i vaše potrebe.
Kvaliteta usluge
horn Kvaliteta usluge

Vi ste naš najvažniji sudac kvalitete.

  • Slušamo vas - Vaš glas i potrebe utječu na naše standarde u pružanju kvalitetne usluge.
  • Izvrsnost i transparentnost - u poslovanju vam nastojimo uvijek pružiti izvrsnu kvalitetu usluge i transparentnost u poslovnom odnosu s ciljem postizanja što većeg vašeg povjerenja u HPB.
  • Predanost - Kvaliteta poslovnog odnosa s vama i povjerenje koje nam dajete naše su temeljne vrijednosti za koje živimo i koje predano štitimo.

Usluge i ciljevi

Kakva je naša usluga?
  • Jednostavna
  • Humana
  • Personalizirana
Koji su naši ciljevi?
  • Povećati vaše zadovoljstvo
  • Biti najbolja banka za vas
  • Stvarati inovativne proizvode i usluge za vas
Vaša prava u korištenju proizvoda i usluga HPB-a
Vaša prava u korištenju proizvoda i usluga HPB-a
Ključne informacije za vas.
Mirenje / alternativno rješavanje potrošačkih sporova
HPB kao prva banka u Hrvatskoj se obvezala na alternativno rješavanje potrošačkih sporova.
Mirenje / alternativno rješavanje potrošačkih sporova
Standardi kvalitete
Standardi kvalitete
HPB je mjesto gdje su istinska briga i posvećenost klijentu na prvom mjestu.

Kontaktirajte nas

Ovdje možete putem online forme uputiti Banci svoj zahtjev, prijedlog, pohvalu ili prigovor i dobiti informacije o načinu podnošenja i postupku rješavanja prigovora.
Načela i pravila obrade osobnih podataka regulirana su Politikom zaštite osobnih podataka Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo dostupnoj na poveznici.
Vaš pisani zahtjev, prijedlog ili pohvalu možete uputiti na jedan od sljedećih načina:
popunjavanjem online forme za podnošenje zahtjeva, prijedloga ili pohvale
osobno u centru ili poduzetničkom centru Banke 
e-mailom na adresu: [email protected]
poštom na adresu: Hrvatska poštanska banka, dioničko društvo, Jurišićeva ulica 4, 10000 Zagreb
Vaš prigovor Banci
Unatoč korištenju najnovije tehnologije i zapošljavanju visoko educiranog i poslu posvećenog osoblja, postoje situacije u kojima pružena usluga nije na očekivanoj razini. Ako želite izraziti Vaše nezadovoljstvo odnosno podnijeti pisani prigovor, isto možete učiniti na niže opisani način:
  • osobno u centru ili poduzetničkom centru Banke 
  • e-mailom na adresu: [email protected] i/ili [email protected] 
  • putem internetske stranice www.hpb.hr popunjavanjem online forme za podnošenje prigovora
  • poštom na adresu: Hrvatska poštanska banka, dioničko društvo, Ured za upravljanje kvalitetom usluge, Jurišićeva ulica 4, 10000 Zagreb 
 
Više informacija o obradi prigovora i mogućnostima koje podnositeljima stoje na raspolaganju ukoliko rješenje prigovora ne ispunjava u potpunosti njihove zahtjeve dostupno je na poveznici
ili
horn_ico