Kvaliteta usluge

Povratne informacije zaprimljene od klijenata pomažu nam u procesu unaprjeđenja poslovanja i dodatnog razvoja kvalitete usluge.
Kvaliteta usluge
horn Kvaliteta usluge

Kontaktirajte nas

Ovdje možete putem online forme uputiti Banci svoj zahtjev, prijedlog, pohvalu ili prigovor i dobiti informacije o načinu podnošenja i postupku rješavanja prigovora.
Mirenje / alternativno rješavanje potrošačkih sporova
Mirenje / alternativno rješavanje potrošačkih sporova
Ako smatrate da ponovljeni kontakt s Bankom neće doprinijeti rješenju Vašeg prigovora, možete podnijeti prijedlog za mirenje odnosno pokrenuti alternativno rješavanje spora u skladu s posebnim propisima kojima se uređuje mirenje odnosno alternativno rješavanje sporova.

adresa

U slučaju prigovora potrošača koji se odnosi na platne usluge ili elektronički novac, prijedlog za alternativno rješavanje spora se može uputiti:

Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori
Rooseveltov trg 2
10000 Zagreb
e-mail: [email protected]
www.hgk.hr,
 
kao i bilo kojem drugom nadležnom tijelu za alternativno rješavanje spora po Vašem izboru u kom slučaju je Banka dužna sudjelovati u potrošačkom sporu.

Vaša prava pri izvršavanju plaćanja u Europi

Zahvaljujući propisima EU-a Vaša su elektronička plaćanja sve jeftinija, jednostavnija i sigurnija.
  • Plaćanja možete izvršavati u cijeloj Europi (EU, Island, Norveška i Lihtenštajn) jednostavno i sigurno kao i u svojoj matičnoj zemlji.
  • Ako koristite platnu karticu izdanu u EU-u, trgovac Vam neće zaračunati dodatne troškove.
  • Propisi obuhvaćaju sve vrste elektroničkih plaćanja (npr. kreditne transfere, izravna terećenja, kartična plaćanja…).
  • Svatko tko zakonito boravi u Europi ima pravo na otvaranje računa u banci za izvršavanje elektroničkih plaćanja („račun za plaćanje”).


Vaša prava pri izvršavanju plaćanja u Europi - brošura

horn_ico