eBankarstvo

Za dizajn HPB-ovog godišnjeg izvješća TF Marketing u finalu za prestižne nagrade London International Advertising Awards i Midas Awards New York


Reklamna agencija TF Marketing s projektom inovativnog godišnjeg izvješća kojeg je izradila za Hrvatsku poštansku banku uvrštena je među finaliste prestižne međunarodne nagrade London International Advertising Awards, koja se svake godine dodjeljuje za najkreativnije radove u području oglašavanja, dizajna i digitalnih medija te Midas Awards New York za najbolje radove iz područja komuniciranja financijskih usluga.

 "Otkako je prije dvije godine Hrvatska poštanska banka osvježila identitet predstavljen korporativnom kampanjom "Moja banka", HPB nastoji i u vizualnim komunikacijama, jednako kao i u bankarskom poslovanju, svojim klijentima ponuditi inovativna, moderna i prilagođena rješenja te i na taj način poboljšati komunikaciju s njima. Godišnje izvješće kojeg je za nas osmislio TFM zasigurno je jedno od kreativnih rješenja koja se uklapaju u takvu poslovnu filozofiju HPB-a, pa smo izuzetno sretni što je TFM u finalu za ovu prestižnu nagradu", izjavio je Josip Protega, predsjednik Uprave HPB-a.

Godišnje izvješće Hrvatske poštanske banke za 2006., kojeg je izradio kreativni tim TF Marketinga predvođen glavnom direktoricom Suzanom Kulaš osmišljen je kao svojevrsni hommage novcu. Izvješće je dizajnirala art direktorica Antica Arsov kao svežanj novčanica upakiran u originalnu vreću za novac koja se dostavlja bankama, a sastoji se od tri međusobno odvojena poglavlja, odnosno tri snopa novčanica. Svako poglavlje obavijeno je trakom za novac, dizajna istovjetnog omotnim trakama koje se koriste u redovnom poslovanju HPB-a, a čitavo izvješće otisnuto je na originalnom papiru na kojem se tiska novac. S godišnjim izvješćem dolazi i svjetiljka ultraljubičastog svjetla koja na posebno označenim mjestima otkriva oku nevidljive poruke – citate najvećih svjetskih mislilaca.

Prema riječima Suzane Kulaš, do kreativnog koncepta TFM je došao promišljajući sustav modernog bankarskog poslovanja: "Osnovno poslovanje banke ovdje je pojednostavljeno na jasnu, premda pomalo zaboravljenu definiciju - «dobri stari novac». Njemu u čast i sjećanje, a prije njegova izumiranja, nastalo je i ovo Godišnje izvješće HPB-a. Sretna sam što su London i New York potvrdili visoke standarde hrvatskog dizajna do kojih drži TFM tim, a koje je prepoznao menadžment Hrvatske poštanske banke".

Za London International Advertising Awards, u stručnim krugovima izuzetno cijenjenu nagradu koja se dodjeljuje već 22 godine zaredom, ovoga je puta prijavljeno čak 17.660 projekata iz 81 zemlje. Nagrada je među strukom cijenjena zbog visokih kriterija pri ocjenjivanju radova, kao i žirija sastavljenog od nagrađivanih i renomiranih svjetskih stručnjaka u navedenim područjima.

TF Marketing nominiran je za isti proizvod za još jednu prestižnu nagradu – Midas Awards New York, koji nagrađuje najbolje radove iz područja komuniciranja financijskih usluga.

Povratak na novosti