eBank

Istraživanje: Kako klijenti biraju banku


Zanimljivo je da je muškarcima više nego ženama važno povjerenje u banku dok žene naglašavaju primjerenost bankarskih proizvoda potrebama klijenta.Prilikom odabira banke s kojom će poslovati povjerenje je muškarcima važnije nego ženama koje češće navode značaj kvalitete odnosno primjerenosti pojedinih proizvoda i usluga potrebama klijenata. To je zanimljiv rezultat istraživanja koje je GfK nedavno proveo za Hrvatsku poštansku banku s obzirom na to da tradicionalno vjerujemo kako je povjerenje općenito iznimno bitno pripadnicama ženskog spola.

Osim povjerenja i kvalitete proizvoda i usluga klijentima je kao i uvijek značajna dostupnost odnosno blizina poslovnica usprkos činjenici da se poslovanje s bankom sve brže seli na internet odnosno mobitele. Umirovljenici imaju veliki udjel među klijentima HPB-a, pa je razumljivo da je isplata mirovina prvog u mjesecu visoko među razlozima izbora banke, a onda i susretljivost zaposlenika koju cijene svi klijenti. Reputacija banke i preporuka također igraju ulogu.

Od ranije je poznato da je klijentima Hrvatske poštanske banke značajno njezino domaće vlasništvo, pa je to potvrdilo i ovo istraživanje. No ono što je bitno svakoj banci i svakoj financijskoj instituciji koja radi i postoji zbog svojih klijenata jest njihova vjernost. Stoga rezultat ovog istraživanja u kojem su ispitanici naglasili upravo svoje povjerenje predstavlja priznanje rada HPB-a.
Povratak na novosti