eBankarstvo

Pripajanje Nove hrvatske banke HPB-u - Poslovni korisnici

Pripajanje Nove hrvatske banke HPB-u - Poslovni korisnici
Informacije za poslovne korisnike (FAQ)
  • 1) Hoće li se zbog pripajanja NHB banke nešto promijeniti u našem poslovanju s HPB bankom?
  • Za Vas kao HPB klijenta se ništa ne mijenja, nastavljate poslovati s HPB bankom kao i do sada.​
  • 2) Hoće li uslijed pripajanja doći do promjena kod postojećih HPB proizvoda koje trenutno koristim kao klijent HPB banke?
  • Kod postojećih proizvoda HPB banke neće biti promjena, i dalje ih nastavljate koristiti kao i do sada, funkcionalnosti i uvjeti proizvoda ostaju nepromijenjeni.
  • 3) Hoće li se nakon pripajanja moći ugovarati kreditno-garantni i depozitni proizvodi koje trenutno nudi NHB banka?
  • Nakon pripajanja će se ugovarati proizvodi koje u svojoj ponudi ima HPB banka koje možete pronaći na https://www.hpb.hr/
  • 4) Što će se dogoditi s proizvodima koje imam ugovorene s NHB bankom? Hoću li morati aneksirati postojeće ugovore i trebam li se javljati banci zbog proizvoda koje trenutno koristim?
  • Proizvodi koje trenutno koristite kao NHB klijent se ne mijenjaju i možete ih nastaviti koristiti te nije potrebno aneksirati postojeće ugovore zbog spajanja s HPB bankom. Isto tako niste obvezni kontaktirati banku, međutim Vaš voditelj poslovnog odnosa Vam je na raspolaganju za dodatne informacije.
    Ukoliko su potrebne promjene po Vašim postojećim ugovorima sklopljenim s NHB bankom i dalje ih možete provesti kao i do sada (kontaktiranjem Vašeg Voditelja poslovnog odnosa ili upućivanje zahtjeva za izmjenom banci).
  • 5) Kako će se nakon pripajanja provoditi promjene koje želim provesti po postojećim NHB proizvodima?
  • U slučaju da su potrebne promjene po postojećim ugovorima nakon pripajanja (npr. izmjena roka korištenja kredita, izmjena kamatne stope, prolongat roka vraćanja kredita i sl.), nije potrebno sklapati novi ugovor, dovoljno je aneksirati postojeći ugovorni odnos. Potrebno je banci uputiti zahtjev sa traženom izmjenom te nakon odobrenja aneksirati postojeći ugovor koji imate sklopljen s bankom.
    Ako su potrebe bilo kakve izmjene po postojećem transakcijskom računu otvorenom u NHB banci, možete ih provoditi kao i do sada, odnosno dovoljno je uputiti banci zahtjev za traženu izmjenu (izmjene potpisnika, ovlaštenika i sl.)
    Ako želite ugovoriti dodatne usluge po postojećim proizvodima (npr. aktivirati novu uslugu unutar ugovorenog paketa), možete ih ugovoriti kao i do sada.
    Banka će pravovremeno obavijestiti klijente o svim izmjenama vezanim uz proizvode ukoliko bude potrebe za time, vodeći računa da klijenti uvijek imaju dostupan zamjenski proizvod ili uslugu koju su koristili do tada.
  • 6) Hoće li uslijed spajanja doći do promjene tarife koju trenutno koristim u NHB banci?

  • Banka će nakon spajanja imati jedinstvenu tarifu naknada koja će biti objavljena sukladno zakonskim rokovima, a obračunavat će se visina naknada koju primjenjuje HPB.
  • 7) Hoće li se zbog pripajanja NHB banke mijenjati broj transakcijskog računa koji imam otvoren u NHB banci?

  • Transakcijski račun koji trenutno imate otvoren u NHB, u razdoblju nakon pripajanja, će ostati isti te ćete ga i dalje nastaviti koristiti kao i do sada. O svim promjenama bit ćete pravovremeno obaviješteni.
  • 8) Hoće li se zbog pripajanja mijenjati SWIFT adresa HPB banke i/ili NHB banke?
  • SWIFT adrese HPB banke i NHB banke ostaju nepromijenjene u razdoblju nakon spajanja te ih i dalje koristite kao i do sada. O promjeni SWIFT adrese biti ćete pravovremeno obaviješteni.
  • 9) Hoće li se uslijed spajanja nešto promijeniti u mom poslovanju s HPB bankom i/ili NHB bankom?
  • Osim promjene naziva NHB banke, za Vas, kao našeg klijenta, trenutno se ništa ne mijenja. Nastavljate obavljati sve poslove s Bankom kao i do sada. Završetkom procesa pripajanja povećat će se broj bankomata i poslovnica koje će vam biti na raspolaganju.
  • 10) Trebam li sada nešto kao klijent poduzeti?
  • Obzirom da za Vas kao našeg klijenta nema promjena u poslovanju s Bankom, ne trebate ništa poduzimati. O svim eventualnim budućim promjenama bit ćete pravovremeno obavješteni.
  • 11) Mogu li nakon pripajanja u svim poslovnim jedinicama Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo obavljati sve poslove vezane uz debitne i kreditne kartice koje sam do sada obavljao/la u centrima/ poslovnim centrima Nove hrvatske banke d.d.?
  • Sve poslove koji zahtijevaju odlazak u poslovne jedinice Banke, Vi, kao klijent NHB-a, nastavljate obavljati kao i do sada, u centrima/ poslovnim centrima Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo (koje će imati novo ime i nova obilježja Hrvatske poštanske banke, dioničko društvo). Više detalja o centrima/ poslovnim centrima možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://www.hpb.hr/
  • 12) Hoće li nakon pripajanja moje platne kartice funkcionirati kao i do sada ili će ih biti potrebno zamijeniti?
  • Vaše debitne i kreditne kartice funkcionirat će kao i do sada. Banka će Vas pravovremeno obavijestiti kada i na koji način će Vaše kartice biti zamijenjene.
  • 13) Hoće li nakon pripajanja postojeći uvjeti po debitnim i kreditnim karticama ugovoreni s Bankom ostati na snazi ili je potrebno doći u centre/ poslovne centre Banke radi promjene ugovorenih proizvoda/usluga?
  • Svi Vaši ugovori s Bankom ostat će na snazi, po uvjetima definiranim na dan potpisivanja i neće biti potrebno dolaziti u Banku radi dodatnih izmjena.
  • 14) Hoće li nakon pripajanja biti promjene u radu instaliranog EFTPOS terminala NHB banke i/ili HPB banke?
  • Nakon pripajanja neće biti promjena u radu EFTPOS terminala instaliranog na Vašem prodajnom mjestu odnosno, radit će kao i do sada.
  • 15) Hoće li nakon pripajanja doći do promjene ugovorene naknade za prihvat kartica za bezgotovinsko plaćanje putem EFTPOS terminala i/ili putem Interneta?
  • Nakon pripajanja vrijedit će ugovorene naknade za prihvat kartica za bezgotovinsko plaćanje putem EFTPOS terminala i/ili Interneta.
  • 16) Hoće li nakon pripajanja biti potrebno sklapati novi Ugovor o prihvatu kartica za bezgotovinsko plaćanje putem EFTPOS terminala i/ili putem Interneta?
  • Nakon pripajanja neće biti potrebno sklapati novi Ugovor o prihvatu kartica za bezgotovinsko plaćanje putem EFTPOS terminala i/ili putem Interneta, osim u slučaju promjene uvjeta Ugovora i/ili promjene podataka o poslovnom subjektu, odnosno podataka o prihvatnom mjestu poslovnog subjekta na kojem je ugovoren prihvat kartica za bezgotovinsko plaćanje putem EFTPOS terminala i/ili putem Interneta.
  • 17) Mogu li nakon pripajanja koristiti bankomate obiju Banaka kao i do sada?
  • Nakon pripajanja neće biti promjene, odnosno moći ćete koristiti bankomate obiju Banaka na isti način i po istim uvjetima kao i do sada.