Naše poslovanje

Oslonac poslovne strategije HPB-a je dostupnost i pristupačnost

Dostupnost

Poslovnom mrežom koju čine 54 poslovnice i 10 regionalnih centara HPB je na raspolaganju klijentima diljem Hrvatske. Vlastitim poslovnicama i kroz projekt ‘Banka u Pošti’ HPB stalno povećava dostupnost te je zajedno s Poštom u 2017. postala najveći distributivni kanal osnovnih bankarskih proizvoda i usluga u Hrvatskoj s više od 200 poslovnica i ureda. U Financijskim kutcima koji u poštanskim uredima rade kao bankarska ‘poslovnica u malom’ moguće je ugovoriti sve veći broj usluga HPB-a po istim uvjetima kao u poslovnicama Banke.
Na financijskom tržištu može se napredovati samo s najboljom ponudom i najvećom dostupnošću, a velika vrijednost suradnje s Poštom je približavanje bankarskih usluga klijentima i u najmanjim mjestima.

Inovativnost

Inovativnost u poslovanju dio je HPB-ove korporativne kulture, a usluge i proizvodi Banke prilagođeni su različitim profilima i potrebama klijenata. Naglasak je na kvalitetnim i brzim uslugama, a primjenom novih tehnologija Banka definira tržišne trendove što sve generacije klijenata nagrađuju povjerenjem.

Financijski servis

HPB stalno unapređuje ponudu proizvoda i usluga kako bi svim kategorijama klijentima omogućila kvalitetan i cjelovit financijski servis.

  • Banka nudi kunske, devizne i dječje štednje, pakete proizvoda HPB Kombinacija za radno aktivno stanovništvo, umirovljenike i studente, niz kreditnih linija za građane, moderne kartične proizvode te usluge elektroničkog bankarstva
  • u ponudi za poslovne subjekte su krediti za kratkoročno i dugoročno financiranje, kartice te usluge riznice i platnog prometa – u cilju poticanja i razvoja kvalitetnije poduzetničke inicijative Banka aktivno surađuje s HAMAG-om i HBOR-om na programima kreditiranja malih gospodarstvenika
  • korporativnima klijentima Banka pruža usluge financijskog savjetovanja i upravljanja gotovinom (cash management) te upravljanja imovinom (asset management)
  • HPB je depozitna banka nekoliko investicijskih fondova te banka skrbnik dobrovoljnih mirovinskih fondova
  • HPB je član Zagrebačke burze te Središnje depozitarne organizacije kao član broker
  • Banka obavlja skrbničke i brokerske poslove, poslove agenta i pokroviteljstva izdanja vrijednosnih papira te savjetovanje pri ulaganju u vrijednosne papire (investicijsko savjetovanje)
  • Banka obavlja platni promet za klijente, a koristi mrežu poslovnica FINA-e
  • Hrvatska pošta u ime i za račun Banke obavlja poslove gotovinskog platnog prometa za građane
  • poslovnu mrežu Banke čine regionalni centri u Zagrebu, Splitu, Puli, Dubrovniku, Varaždinu, Čakovcu, Osijeku, Rijeci, Zadru i Bjelovaru te 52 poslovnice i ispostave u svim većim gradovima u državi
  • distributivne kanale Banke čini široka mreža bankomata i POS terminala u poslovnicama FINA-e, uredima Hrvatske pošte te na prodajnim mjestima diljem Hrvatske
  • HPB putem mreže poštanskih ureda klijentima omogućava bankarsko poslovanje
  • HPB ima korespondentske odnose s 358 banaka u zemlji i inozemstvu

Najvjerniji klijenti

Po neovisnim istraživanjima GfK, HPB je vodeća po povjerenju i preporukama klijenata, a vjernost klijenata predstavlja najveću vrijednost financijskih institucija.
Hrvatska poštanska banka želi biti snažna i pouzdana hrvatska banka podjednako privlačna ulagačima, klijentima i zaposlenicima.

Stručan tim

Banka budućnost temelji na stručnom znanju, predanosti i visokoj profesionalnosti svojih zaposlenika. Potiče transparentnost u radu, inovativnost i spremnost za utakmicu s konkurencijom.

Kao kompaniji s visokom kvalitetom upravljanja zaposlenicima HPB-u je 2017. dodijeljen certifikat Poslodavac Partner. HPB je tako dokazala fokusiranost na profesionalne poslovne procese, kreiranje poticajnih radnih mjesta, stalni razvoj i motiviranost zaposlenika.

Unapređenje upravljanja zaposlenicima važno je za razvoj HPB-a, stalno poboljšanje kvalitete usluge i zadovoljstvo klijenata Banke.