Prilagođavamo poslovanje kako bismo se zajedno zaštitili

Hrvatska poštanska banka u skladu s preporukama nadležnih službi uvela je u svoje poslovanje preventivne mjere zaštite zdravlja naših klijenata i zaposlenika.

Poslovnice i ispostave Banke do daljnjeg rade prema prilagođenom radnom vremenu.

Radno vrijeme HPB poslovnica i Kontakt centra.

Ukoliko ste u mogućnosti, molimo vas koristite digitalne kanale Hrvatske poštanske banke: bankomate, internetsko i mobilno bankarstvo te ePoslovnicu. Bankari ePoslovnice na raspolaganju su vam putem chata te audio ili video razgovora, radnim danom od 9 do 17 sati.
HPB vam omogućuje obavljanje financijskog poslovanja putem mobitela ili računala, a ukoliko niste u mogućnosti određene usluge obaviti online, naši su vam djelatnici i dalje na raspolaganju u poslovnici.
U poslovnicama poduzimamo sljedeće mjere s namjerom da zaštitimo vas i naše djelatnike, kako bi vam bili na raspolaganju i u razdoblju epidemije koronavirusa:

  • ulazak u poslovnicu se odvija postupno, prema redoslijedu vašeg dolaska i na način da se u poslovnici Banke ne stvara red i gužva:
    • na jednom radnom mjestu poslužuje se jedan klijent
    • nakon što se oslobodi jedno radno mjesto u poslovnicu ulazi sljedeći klijent
    • u redu izvan poslovnice te prilikom razgovora s djelatnikom Banke održavajte razmak od barem 1,5 metra
  • ako imate simptome respiratorne bolesti (kašalj, kihanje, grlobolja, povišena tjelesna temperatura, kratak dah) MOLIMO, NE ULAZITE U POSLOVNICU već se telefonom javite nadležnom liječniku ili nazovite 112, a za sve informacije o koronavirusu nazovite 113
  • iz poslovnica su do daljnjeg uklonjeni tiskani materijali predviđeni za zajedničko korištenje, a sve informacije dostupne su vam na www.hpb.hr ili kod voditelja poslovnice
    O svim daljnjim koracima redovito ćemo vas obavještavati putem naših kanala.
    Zahvaljujemo vam na razumijevanju i odgovornom ponašanju.
    Vaš HPB