Online ugovaranje i reaktivacija HPB internetskog i mobilnog bankarstva

HPB omogućava reaktivaciju usluga internetskog i/ili mobilnog bankarstva za građanstvo i poslovne subjekte te ugovaranje usluga internetskog i/ili mobilnog bankarstva za građanstvo.

U sklopu pokrenutog programa mjera uslijed Covid 19 pandemije, Hrvatska poštanska banka privremeno je omogućila svojim klijentima online reaktivaciju usluga internetskog i/ili mobilnog bankarstva za građanstvo i poslovne subjekte te ugovaranje usluga internetskog i/ili mobilnog bankarstva za građanstvo.

Tako će poslovni korisnici bez dolaska u poslovnicu, regionalni centar ili poštanski ured moći reaktivirati ugovorene usluge, a građanstvo reaktivirati već postojeće ili ugovoriti nove usluge internetskog/mobilnog bankarstva. Građanstvo navedene zahtjeve treba poslati na email adresu e-poslovnica@hpb.hr, a poslovni korisnici se za navedene zahtjeve trebaju javiti svom voditelju poslovnog odnosa.

Privremeni procesi su u primjeni do opoziva.