Ivan Jozić za Brend kulturu: Inovativnost je presudna u bankarstvu

U intervjuu za magazin Brend kultura Ivan Jozić govori o trendovima u bankarstvu, novoj kampanji i radu u Banci

Posao svake banke je posuditi novac uz kamatu. No to nikad nije „samo” to; ako na ta sredstva gledamo kao na ostvarenje sna, želje ili poduzetničkog pothvata, tada mi u očima naših klijenata postajemo partner na njihovom putu, ne samo mjesečna doznaka koju moraju ispoštovati”, rekao je Ivan Jozić, direktor Ureda za marketing HPB-a u nedavnom intervjuu za marketinški magazin Brend kultura.

Jozić je komentirao kako nastaju marketinške kampanje HPB-a, ali i koji su najsnažniji elementi poslovanja. Istaknuo je da je važno da imamo svoju banku s misijom stvaranja uvjeta za bolji život u Hrvatskoj, no kako je naglasio, u fokusu je kvalitetna i povoljna usluga Banke.

Inovativnost je presudna u bankarstvu koje je desetljećima bilo svijet za sebe – sada se tu guraju fintech divovi, oni su pravi primjer disruptivne ekonomije i tko se ne prilagodi – ide u muzej, smatra Jozić.

Intervju pročitajte ovdje.