HPB dizajnirao karticu za dijasporu

U Splitu se susreli poduzetnici domovinske i iseljene Hrvatske koji investiraju u turizam

S ciljem povezivanja i dijeljenja iskustva i znanja, u Splitu je 17. i 18. svibnja organizirana 2. Međunarodna konferencija “Iseljenički turizam”. Suradnja s dijasporom jedan je od strateških ciljeva Banke, pa HPB nije propustila priliku sudjelovati na tom skupu. Bila je to odlična prilika za predstavljanje kartice Croatian Diaspora Card „Volim Hrvatsku“ u čijem izboru dizajna je sudjelovalo 1000 hrvatskih iseljenika. Upravo će dijaspora imati priliku kroz anketu reći za što žele koristiti karticu, odnosno za koje namjene, što će biti i najbolji input za razvoj funkcionalnosti proizvoda.

Konferencija je okupila poduzetnike iz iseljeništva i Hrvatske koji ulažu u hrvatski turizam. Stručnjaci i predstavnici iz dijaspore raspravljali su o suradnji u razvoju iseljeničkog turizma i razmijenili iskustva stečena u zemljama iz kojih dolaze, a na panelu ‘Hrvatska kao brend’ sudjelovao je Mladen Mrvelj, član Uprave HPB-a.