eBankarstvo

Sigurnost HPB internetskog bankarstva

3. 2. 2023.
Sigurnost HPB internetskog bankarstva
- što možete učiniti sami u svrhu zaštite svojih podataka i osobnog računala

Odjel za nadzor i sprječavanje prijevara (ONSP) savjetuje ​što možete sami učiniti u svrhu zaštite svojih podataka i osobnog računala:
 
  • Ne spajajte se na poveznice za plaćene oglase koji se pojavljuju u vašoj tražilici iznad rezultata pretrage pojma koji pretražujete, a ukoliko ste pretraživali pojam povezan s Bankom HPB u svrhu pristupa internetskom bankarstvu – radi se o prijevarnom oglasu.
  • Prekinite s radom i prijavom u aplikaciji ako vas aplikacija u svrhu prijave traži kod koji se generira temeljem unosa u token dva podatka (MDS/APPLI3) – radi se o prijevari, taj kod koristi se za autorizaciju transakcije
  • Pristupajte digitalnim uslugama banke isključivo putem linkova
  • Ne otvarajte i ne postupajte po elektroničkim porukama koje od vas traže da se  prijavite u HPB internetsko bankarstvo ili promijenite lozinku ili PIN, to su moguće prijevarne poruke
  • Ne otvarajte neželjene poruke za koje niste sigurni tko je pošiljatelj ili su označene kao „spam“, posebno ne otvarajte one koje uz navedeno dodatno sadrže i linkove ili privitke.

Ukoliko uočite bilo koju nepravilnost da odmah i bez odgode prijavite slučaj Banci na hpb@hpb.hr ili telefonskim pozivom.
Kontakt za pozive unutar HR: 0800 472 472 i kontakt za pozive iz inozemstva: +00 385 1 489 0365.
 
Molimo vas da se detaljno upoznajte s kompletnim smjernicama za sigurnost online bankarstva HPB banke na poveznicama:
IB: Sigurnost internetskog bankarstva
MB: Sigurnost mobilnog bankarstva
Povratak na novosti