Digitalni novčanici

Povežite svoje HPB Visa kartice s uslugama Google Pay i Garmin Pay!

Brzo, sigurno i jednostavno plaćajte u trgovinama i online putem digitalnih novčanika s vašom Visa debitnom, kreditnom ili prepaid karticom.

Google Pay™

Brzo, jednostavno, beskontaktno.
Saznajte više

Garmin Pay

Plaćajte u pokretu!
Saznajte više
Digitalni novčanici
Pitanja i odgovori
  • Koji su preduvjeti za korištenje digitalnog novčanika?
  • Potrebno je preuzeti aplikaciju odabranog digitalnog novčanika. Dodatno, trebate postaviti metodu zaključavanja zaslona uređaja putem postavki uređaja. Ako zaključavanje zaslona nije postavljeno, kartica neće moći biti dodana u digitalni novčanik. Opcije za otključavanje zaslona uređaja su: zaporka, uzorak, otisak prsta ili prepoznavanje lica.
    Otključavanje mobilnog uređaja prije provođenja transakcije predstavlja isključivu i nedvojbenu potvrdu vašeg identiteta te nedvojbeni dokaz kako je upravo korisnik taj koji upotrebljava digitaliziranu karticu u aplikaciji, odnosno, autorizira transakciju. Jedino vlasnik uređaja može znati zaporku i uzorak te postaviti svoje odabrano biometrijsko svojstvo (npr. prepoznavanje lica ili otisak prsta) kod biometrijske autentifikacije, a ne tuđe, kao što ne smije nikome otkriti svoj PIN.

    Ako uklonite opciju zaključavanja zaslona ili u slučaju bilo kakvih neovlaštenih modifikacija operativnog sustava uređaja, kartice dodane u digitalni novčanik automatski će se deaktivirati i plaćanja će biti onemogućena.
    Uređaji na kojima možete koristiti digitalni novčanik definirani su od pružatelja usluga digitalnih novčanika.
  • Jesu li plaćanja digitalnim novčanikom (Google Pay/Garmin Pay) sigurna?
  • Podatke digitalne kartice kreirane u novčaniku nije moguće povezati sa stvarnim podacima fizičke kartice. Stvarni podaci kartice nikada se ne prenose u transakciji, čime su onemogućene prijevare ili zloupotrebe.
    Kod beskontaktnog plaćanja Google Walletom potrebno je samo otključati uređaj i prisloniti ga na POS.
  • Koje sve kartice mogu dodati u digitalni novčanik?
  • U digitalni novčanik moguće je dodati sve Visa kartice Hrvatske poštanske banke.
  • Mogu li dodati poslovnu karticu (Visa Business Debit, Visa Business s odgodom plaćanja) u digitalni novčanik?
  • Možete dodati poslovnu karticu u digitalni novčanik. Ako ste korisnik mHPB mobilnog bankarstvu za poslovne subjekte i korisnik ste poslovne kartice, karticu možete dodati i aktivirati putem mHPB aplikacije. Ako niste korisnik mHPB mobilnog bankarstva za poslovne subjekte, karticu možete dodati putem digitalnog novčanika te se za aktivaciju kartice obratiti u Kontakt centar Banke.
  • Može li se plaćati digitalnim novčanikom u inozemstvu?
  • Može se plaćati svim HPB Visa karticama, izuzev CRO Visa kartice, na beskontaktnim terminalima u inozemstvu, bez potrebe aktivacije Roaminga.
  • Je li potrebno imati internet mrežu prilikom plaćanja digitalnim novčanikom?
  • Nije potrebno.
  • Može li se ista kartica dodati u digitalni novčanik na više uređaja?
  • Da, možete svoju HPB Visa karticu dodati u digitalni novčanik na više uređaja. 
  • Je li moguće dodati više kartica u digitalni novčanik na istom uređaju?
  • U digitalni novčanik na jednom uređaju moguće je pohraniti više kartica. Dodavanjem više kartica potrebno je u postavkama digitalnog novčanika odabrati koja će kartica biti primarna za plaćanje. 
  • Koristi li se PIN prilikom plaćanja digitalnim novčanikom?
  • Pri plaćanju digitalnim novčanikom, autentifikacija se vrši jednim od postavljenih načina otključavanja zaslona mobilnog uređaja (zaporka, uzorak, otisak prsta ili skeniranje/prepoznavanje lica), a PIN vezan uz fizičku karticu se ne koristi. 
  • Mogu li koristiti digitalizirane kartice (ili digitalni novčanik) za podizanje gotovog novca s bankomata?
  • Podizanje gotovog novca je moguće na bankomatima koji imaju beskontaktnu funkciju.
    Za podizanje gotovog novca digitalnim novčanikom koristite PIN fizičke kartice.
  • Postoji li naknada za korištenje digitalnih novčanika?
  • Nema naknade za korištenje digitalnih novčanika.
  • Koji su dnevni limiti za mobilna plaćanja?
  • Digitalizirane kartice u digitalnom novčaniku imaju jednake limite, kao i fizičke kartice.
  • Kako mogu ukloniti karticu iz digitalnog novčanika?
  • Karticu je moguće ukloniti izravno u aplikaciji digitalnog novčanika na uređaju. Odaberete karticu i kliknete na tri točkice u desnom uglu uređaja te u postavkama na dnu odaberete uklanjanje kartice. 
  • Što učiniti u slučaju gubitka uređaja na kojem imate digitalizirane kartice u digitalnom novčaniku?
  • U slučaju gubitka, krađe ili zlouporabe uređaja potrebno je bez odgađanja nazvati Kontakt centar Banke: 0800 472 472 ili 01 4804 464 i zatražiti blokadu digitalnih kartica na svom uređaju. 
  • Mogu li koristiti digitaliziranu karticu ako je moja fizička kartica blokirana?
  • Blokada fizičke kartice ima posljedicu i blokadu digitalizirane kartice u digitalnom novčaniku. Blokada kartice u digitalnom novčaniku ne mora nužno imati i posljedicu blokadu fizičke kartice.
  • Moram li kod dodavanja kartice u digitalni novčanik kontaktirati Banku?
  • Potrebno je kontaktirati Banku samo ako ste za metodu verifikacije, odnosno, aktivacije kartice odabrali Kontakt centar.
  • Mogu li koristiti uslugu digitalnog novčanika na pametnom satu?
  • Ako želite omogućiti uslugu plaćanja digitalnom karticom na pametnom satu, potrebno je na pametnom satu postaviti PIN koji sami kreirate. Za plaćanje putem sata se ne traži PIN kartice, već PIN koji ste sami kreirali.
horn_ico