eBankarstvo

HPB trajno usmjerena na poboljšanje društvene odgovornosti – usklađenje s normom ISO 26000: 2020

27. 10. 2023.
HPB trajno usmjerena na poboljšanje društvene odgovornosti – usklađenje s normom ISO 26000: 2020

Poslovanje Hrvatske poštanske banke usklađeno je sa smjernicama međunarodne norme za društvenu odgovornost ISO 26000:2020, zaključak je to procesa implementacije jedne od najšire primjenjivanih i najpriznatijih ISO normi, koji je završen krajem rujna 2023.
 
Proces implementacije i analiza razine usklađenosti s normom uključivali su procjenu postojećeg stanja organizacije rada HPB-a kroz: organizacijsko upravljanje, ljudska prava, radnu praksu, okoliš, poštenu poslovnu praksu, pitanja potrošača te uključenost zajednice i razvoj. Ključna pitanja ISO 26000:2020 norme bila su usmjerena na način poslovanja Banke, odnos prema zaposlenicima te procjenu utjecaja svojih aktivnosti, vodeći se temeljnim načelima norme: odgovornost, transparentnost, etičko ponašanje, poštivanje interesa dionika i vladavine prava, poštivanje međunarodnih normi ponašanja i ljudskih prava.
 
Nakon snimke poslovanja i provedenog internog audita s ključnim organizacijskim jedinicama, zaključeno je kako je HPB trajno usmjerena na poboljšanje društvene odgovornosti. Usporednom analizom postojećih procesa s odredbama ISO 26000:2020 norme, utvrđeno je kako je primijenjena poslovna praksa u potpunosti usklađena sa zakonskim okvirom i regulatornim očekivanjima te su uočene i 22 pozitivne poslovne prakse koje nadilaze regulatorna i očekivanja zakonskog okvira. HPB će se i u narednom razdoblju nastaviti posvetiti i prepoznatim prilikama za unaprjeđenje procesa s ciljem stvaranja održivih vrijednosti za sve svoje dionike.
Povratak na novosti