eBankarstvo

HPB dobila priznanje „Izvrsnost u izazovima“


Hrvatska poštanska banka dobila je priznanje „Izvrsnost u izazovima“ za kvalitetno upravljanje ljudskim resursom tijekom pandemije COVID-19. Priznanje dodjeljuje vodeća hrvatska konzultantska kuća Selectio tvrtkama koje se ističu dobrim HR praksama i brigom za svoje zaposlenike. Kao nositelj ovog priznanja, HPB je prošla kroz proces nezavisne evaluacije svojih HR praksi pri čemu su se procjenjivali agilnost i prilagodljivost kompanije, organizacija rada u kriznom periodu, komunikacija sa zaposlenicima, inicijative koje su pokrenute kako bi se osigurala zdravlje i dobrobit zaposlenika te tehnološka spremnost tvrtke za nove načine rada. U novonastalim okolnostima primarni fokus u HPB-u bio je osigurati uvjete za zdravlje i sigurnost zaposlenika Banke što je i učinjeno kroz različite interne inicijative. Provedena je anketa u kojoj su zaposlenici imali priliku izraziti svoje mišljenje o radu tijekom pandemije COVID-19 i dati prijedloge za poboljšanja. Na temelju rezultata ankete provedene su mjere koje zaposlenicima dodatno olakšavaju rad u trenutnim okolnostima, povećavaju produktivnost i unaprjeđuju osjećaj dobrobiti. Uz to, uvedeni su novi oblici podrške i organizirane radionice psihosocijalne podrške za zaposlenike iz potresima pogođenih područja te im je omogućena isplata pomoći za sanaciju štete na objektima u kojima žive. Na samom početku pandemije u HPB-u je oformljen Tim za upravljanje situacijom s koronavirusom, svim je zaposlenicima osigurana potrebna zaštitna oprema za očuvanje zdravlja na radnom mjestu, a velikom dijelu njih, s naglaskom na rizične skupine, u vrlo brzom roku omogućen je rad od kuće. Velik naglasak stavljen je na sustavnu i pravovremenu komunikaciju prema zaposlenicima s fokusom na dobrobit i osjećaj sigurnosti, kreirane su smjernice za postupanje u izvanrednim situacijama te su zaposlenici redovito informirani o svim aktualnim mjerama u svrhu zaštite zdravlja. Unatoč izazovnim uvjetima, u HPB-u su tijekom 2020. implementirani procesi upravljanja radnim učinkom i uvođenja u posao koji omogućuju još kvalitetniji razvoj zaposlenika. Zahvaljujući brzoj i uspješnoj prilagodbi na nove uvjete rada i života zadržana je visoka produktivnost zaposlenika Banke, a istaknula se njihova izražena snalažljivost i fleksibilnost u izmijenjenim okolnostima. „Prošla godina bila je izazovna za sve, pa tako i za našu banku. Uloga menadžmenta i Ureda za upravljanje ljudskim resursom bila je u najvećoj mogućoj mjeri podržati zaposlenike kako bi bili sigurni i zdravi te uspješno obavljali svoj posao. Sve naše inicijative usmjerene su na dobrobit zaposlenika, a rezultate vidimo i u snaženju timskog duha, poslovnim uspjesima, zadovoljstvu klijenata te sudjelovanju naših ljudi u društvenim aktivnostima poput volontiranja na što smo iznimno ponosni.“ ističe Ana Đidara, direktorica Ureda za upravljanje ljudskim resursom. Ovo priznanje dodatni je poticaj HPB-u da u narednom razdoblju i izazovnoj 2021. godini još snažnije ulaže u unaprjeđenje praksi i procesa upravljanja ljudskim resursom, nastavi brinuti o sigurnosti, motiviranosti i razvoju zaposlenika te pokreće inicijative i aktivnosti za dobrobit svih svojih dionika i zajednice u kojoj posluje.
Povratak na novosti