Želite li plaćati svojom HPB Visa karticom u pokretu, sve što vam treba je Garmin pametni sat!
Prislonite sat na POS uređaj i transakcija je izvršena brzo i jednostavno.
Povežite odmah svoju karticu s Garmin Pay uslugom:
mogućnost korištenja na Android i iOS uređajima
dostupna za sve HPB Visa kartice
bez naknade
Gdje možete plaćati?
Na svim prodajnim mjestima koja omogućuju beskontaktno plaćanje.
Na koji način plaćate?
Dovoljno je prisloniti svoj pametni Garmin sat i plaćanje je izvršeno.
Kako aktivirati Garmin Pay?
1.
Preuzmite Garmin Connect aplikaciju na svoj mobilni uređaj, odaberite uređaj i aktivirajte Garmin Pay uslugu.
2.
Otvorite Garmin Pay Wallet na svom pametnom satu.
3.
Odaberite karticu koju želite unijeti u Garmin Pay Wallet.
video
U slučaju gubitka ili krađe uređaja, odnosno saznanja ili sumnje u zlouporabu uređaja ili personaliziranih sigurnosnih vjerodajnica molimo vas da odmah obavijestite Banku pozivom na broj telefona: 01 4804 464 koji je dostupan od 0 do 24 sata.
Ako želite omogućiti uslugu plaćanja digitaliziranom kraticom na pametnom satu, trebate na pametni sat postaviti PIN koji ste sami odabrali. U tom slučaju ne koristite PIN kartice, već PIN koji sami kreirate. Svaki put kad stavite pametni sat na ruku, potrebno je prije plaćanja digitaliziranom karticom unijeti PIN koji ste postavili za pametni sat. Ako kroz dan više ne skidate sat s ruke, nećete trebati ponovo unositi PIN na satu pri plaćanju.
Pri stavljanju sata na ruku za plaćanje ćete morati unijeti PIN koji ste sami kreirali pri dodavanju kartice u Garmin Connect aplikaciji. Iduća 24 sata, dok je sat na ruci, PIN više nije potrebno unositi. Ako skinete sat s ruke, pri novom plaćanju bit će potrebno ponovo unijeti PIN. U slučaju pogrešnog unosa PIN-a nekoliko puta zaredom, usluga Garmin Pay će se deaktivirati.
Što ako izgubim sat ili mobilni uređaj?
U slučaju gubitka sata potrebno je u aplikaciji Garmin Connect deaktivirati uslugu Garmin Pay i nazvati Banku kako biste blokirali karticu. Skidanjem sata s ruke Wallet se zaključava i potrebno je ponovo unijeti PIN kako bi se funkcija mogla aktivirati.
info
Korisnik kartice dužan je bez odgađanja obavijestiti Banku o krađi, gubitku ili zlouporabi mobilnog uređaja na kojem je instalirana aplikacija digitalnog novčanika s registriranom virtualnom karticom te o saznanju ili sumnji da je neovlaštena osoba saznala zaporku ili uzorak kojim se otključava zaslon uređaja.