Western Union
Što ako na putovanju iznenada ostanem bez novca, a nemam u blizini svoju banku niti dovoljno vremena da čekam prijenos na račun? Putem Western Union usluge mogu primiti novac u samo nekoliko minuta.
Western Union Money Transfer je usluga koja omogućava domaći i međunarodni prijenos novca između fizičkih osoba. Uz vrhunski sigurnosni sistem u samo nekoliko minuta novac prelazi iz jednog Western Union zastupstva u drugo bez korištenja bankovnih računa.
Za što mogu koristiti Western Union?
Za brz prijenos novca drugoj fizičkoj osobi, uplatom u domicilnoj valuti
Za prijenos novca bez obveze posjedovanja računa u banci
Za slanje novca na pouzdan način osobama koje su izgubile dokumente ili novac
Western Union u brojkama
Prijenos sredstava može se izvršiti prema Western Union poslovnicama u više od 200 zemalja svijeta
Primatelj može preuzeti novac u drugoj zemlji već 10 do 30 minuta nakon slanja
Često postavljena pitanja
Nepismene osobe prihvaćaju opće uvjete Banke stavljanjem otiska prsta na obrazac Ugovora. Slijepe ili slabovidne osobe prihvaćaju opće uvjete Banke kao i sve druge, poslovno sposobne osobe vlastoručnim potpisom na obrazac Ugovora. Zaposlenik Banke je dužan pročitati opće uvjete poslovanja s fizičkim osobama nepismenoj, slijepoj ili slabovidnoj osobi. Nepismena ili slijepa osoba može biti u pratnji s osobom od povjerenja koja će joj pročitati – objasniti ugovore, opće uvjete i ostalu dokumentaciju te ujedno može provjeriti ispravnost unesenih podataka koje nepismena ili slijepa osoba ne bi mogla samostalno i pravovremeno uočiti.
Tekući račun možete zatvoriti u poslovnicama Banke ili poštanskim uredima, a potrebno je sljedeće:
- vratiti karticu tekućeg računa vlasnika i opunomoćenika ukoliko postoje
- vratiti uređaje za identifikaciju klijenta (token) te druge isprave i dokumente vezane za poslovanje po računu
- podmiriti sve obveze po računu i kreditnim karticama vezanim uz isti
Tekući račun može otvoriti:
- poslovno sposobna fizička osoba, rezident i nerezident;
- maloljetna osoba u radnom odnosu;
- maloljetna osoba uz zakonskog zastupnika;
- osoba pod skrbništvom uz skrbnika.
Trajni nalog može se ukinuti na zahtjev vlasnika transakcijskog računa u poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Potrebno je da se nasljednik/ci jave u poslovnicu Banke ili poštanski ured s važećim osobnim dokumentom i pravomoćnim rješenjem o nasljeđivanju (original ili kopija ovjerena kod javnog bilježnika). Ukoliko ostavinska rasprava nije pokrenuta i postoji mogućnost da će izdavanje rješenja o nasljeđivanju zahtijevati duže razdoblje Banku je potrebno obavijestiti o smrti vlasnika računa donošenjem smrtnog lista u poslovnicu Banke ili poštanski ured.
Izvršenje trajnog naloga, za koje na dan dospijeća nisu osigurana sredstva na transakcijskom računu s kojeg se izvršava plaćanje, provodi se na sljedeći način:
- za kredit odobren u Banci sve dok se u cijelosti ne naplati dospjeli anuitet
- 25 dana za trajne naloge u korist kredita po mandatnim poslovima
- 15 dana za trajne naloge u korist računa fizičkih osoba otvorenih u Banci
- 7 dana za trajne naloge u korist računa otvorenih u drugim bankama.
Istekom navedenog roka, ukoliko se trajni nalog nije izvršio, Banka će vam dostaviti Obavijest o neizvršenju trajnog naloga i naplatiti naknadu sukladno važećim naknadama Banke. Nakon tri uzastopna neizvršenja Banka zatvara trajni nalog.
Devizni račun možete otvoriti u poslovnicama Banke uz predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta i potvrde o osobnom identifikacijskom broju (OIB-u). Otvaranje računa je besplatno.
Zahtjev za ukidanjem slanja izvatka na kućnu adresu možete podnijeti u bilo kojoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu. Osim usluge slanja izvatka na kućnu adresu, Banka nudi mogućnost slanja izvatka putem email-a, a izvadak o promjenama stanja i transakcijama po računu možete zatražiti u svim poslovnicama Banke.
Potrebno je ispuniti zahtjev za aktivaciju SMS/E-mail usluge u najbližoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Naknade za korištenje SMS/Email usluge možete pronaći ovdje.