Što je token?
Osobnom lozinkom (PIN-om) zaštićen uređaj koji korisnicima jamči siguran pristup njihovim računima. Pri svakom uključenju token generira jednokratnu lozinku (One Time Password) za pristup usluzi internetskog bankarstva.
Što je mToken?
Aplikacija za mobilne uređaje koja zamjenjuje token, a nalazi se unutar aplikacije mHPB.
Da li usluga internetskog bankarstva omogućuje plaćanje svih računa i mogu li putem njega plaćati račune koji glase na ime moje supruge ili roditelja?
Je li moguće kupiti udjele u fondovima HPB Investa putem usluge internetskog bankarstva?
Kako mogu postati korisnik usluge HPB internetskog bankarstva?
Za aktiviranje usluge potrebno je popunjenu pristupnicu predati u najbližoj
poslovnici ili regionalnom centru Banke, u bilo kojem uredu Hrvatske pošte ili poštom na adresu:
Hrvatska poštanska banka d.d.,
Direkcija digitalnog bankarstva,
Jurišićeva 4, 10000 Zagreb.
Podnositelj zahtjeva svojim potpisom na pristupnici prihvaća Opće uvjete, ugovara korištenje usluge i potvrđuje točnost navedenih podataka. Pristupnicu možete preuzeti na stranici
Internetsko bankarstvo i ispuniti je direktno na vašem računalu.
Može li se pristupnica za HPB internetsko bankarstvo poslati putem e-maila i na koju adresu?
Skeniranom pristupnicom poslanom putem e-maila nije moguće ugovoriti uslugu HPB internetskog bankarstva. Podnositelj zahtjeva za uslugu dostavlja popunjenu i potpisanu Pristupnicu za korištenje usluge u najbližoj
poslovnici ili regionalnom centru Banke, u bilo kojem uredu Hrvatske pošte ili poštom na adresu:
Hrvatska poštanska banka d.d.,
Direkcija digitalnog bankarstva,
Jurišićeva 4, 10000 Zagreb.
Podnositelj zahtjeva svojim potpisom na pristupnici prihvaća Opće uvjete, ugovara korištenje usluge i potvrđuje točnost navedenih podataka.
Što usluga internetskog bankarstva omogućuje svojim korisnicima i koje su naknade za njeno korištenje?
- Jednostavan pregled (uvid u stanje svih računa kojih ste vlasnik ili opunomoćenik, pregled arhive prijenosa i ispis potvrde o izvršenom prijenosu, pregled arhive plaćanja i ispis potvrde o izvršenom plaćanju, pregled stanja i prometa po karticama, dohvat izvoda odabranog računa).
- Brzo plaćanje (prijenosi sredstava s računa, plaćanje računa u zemlji i na SEPA području, zadavanje i pregled predložaka, prijevremena otplata troškova učinjenih Mastercard karticama i Visa na rate karticom, kupoprodaja deviza, kupnja GSM bonova, kupnja ENC bonova, ugovaranje police putnog osiguranja s Croatia osiguranjem, eRačun).
- Dodatne mogućnosti (blokada kartica, kupnja, prodaja i prijenos udjela u fondovima HPB Investa, ugovaranje oročene štednje, mogućnost uplata rate stambene štednje u HPB Stambenoj štedionici, pristup sustavu e-Građani, pregled poslovnica i bankomata Banke, prikaz tečajne liste, zadavanje i pregled raznih financijskih i nefinancijskih zahtjeva, mogućnost odabira osnovnog računa za usluge plaćanja, odabir unosa platnog naloga putem forme ili HUB obrasca, odabir opcije slanja obavijesnog e-maila prilikom prijave na sustav, komunikacija sa službom za korisnike putem elektronske pošte, pregledavanje putem najpopularnijih preglednika).
Pokušavam se prijaviti na HPB internetsko bankarstvo, ali dobivam poruku: “Nevažeća jednokratna lozinka” iako upisujem lozinku koju sam kreirala kod prve prijave. U čemu je problem?
Za prijavu na HPB internetsko bankarstvo koristi se token/mToken koji generira jednokratnu zaporku.
Token: pod Serijski broj tokena unosite broj tokena koji se nalazi na njegovoj poleđini (broj se unosi bez crtica). Pod Jednokratna zaporka unosite brojčani slijed koji dobijete nakon što se prijavite na token (sa svojim PIN-om). Na upit tokena APPLI unesete broj 1.
mToken: Nakon pokretanja aplikacije (mHPB) na mobilnom uređaju potrebno je odabrati mToken te Prijavu u mToken, unijeti PIN i u glavnom izborniku odabrati opciju „Jednokratna lozinka - OTP“. Na ekranu će vam biti prikazani Serijski broj tokena i jednokratna lozinka OTP.
U HPB-u imam otvorenu štednu knjižicu pa me zanima mogu li koristiti uslugu internetskog bankarstva?
Kako podesiti željeni račun za sva plaćanja i prijenose?
Na
internetskom bankarstvu u korisničkim postavkama moguće je postaviti glavni račun koji birate iz padajuće liste postojećih računa. Odabirom glavnog računa i akcije
Postavi glavni račun, u obrascima za plaćanja i prijenose on će se ubuduće pojavljivati kao prvi račun u padajućem izborniku.
Što je eGotovina?
eGotovina je usluga
mobilnog bankarstva koja korisnicima omogućava podizanje gotovog novca na bankomatu bez kartice. Za podizanje gotovog novca bez kartice potrebno je na mobilnom bankarstvu kreirati kod pod opcijom
Podigni gotovinu bez kartice. Prethodno je potrebno odabrati račun terećenja te iznos za isplatu. Kreirani kod unosite u bankomat nakon čega slijedi isplata ranije odabranog iznosa.
Pri pregledu stanja na svom računu putem usluge internetskog bankarstva nemam evidentirane uplate primljene na današnji dan.
Stanje vašeg
tekućeg računa u aplikaciji
HPB internetskog bankarstva sadrži najnovije stanje nastalo u distribucijskim kanalima banke (
šalterima,
bankomatima, EFTPOS terminalima, internetskim i
mobilnim bankarstvom). Stanje na računu je u rubrici
Detalji prikazano na sljedeći način:
- Stanje računa
- Dopušteno prekoračenje
- Rezervirano stanje (ove transakcije nisu još proknjižene u sustavu Banke i možete ih pronaći u Neproknjiženim transakcijama, ali su sredstva rezervirana i njima ne možete raspolagati)
- Raspoloživo stanje
Pri pokušaju uplate novčanih sredstava s mog tekućeg računa u HPB-u na tekući račun u drugoj banci, aplikacija HPB internetskog bankarstva ispisuje poruku „Neispravan poziv na broj“.
Ukoliko se prilikom pokušaja provođenja naloga javlja spomenuta pogreška, unesen je neispravan poziv na broj. Polje
Poziv na broj primatelja smije se sastojati od brojeva i crtice (-) te je pod kontrolom unesenog modela. Ukoliko je model ispravno prepisan s uplatnice, a još uvijek se javlja greška, preporučamo kontaktirati primatelja sredstava da predloži alternativni poziv na broj primatelja. Isto tako, ukoliko plaćate na tekući ili žiro račun u drugoj banci, pod
Model možete upisati broj 99, a
Poziv na broj primatelja ostavite prazan.
Što je potrebno za pristup mobilnoj aplikaciji?
Za pristup mBankingu ili mTokenu putem
mHPB aplikacije, potrebno je:
- predati pristupnicu u najbližoj poslovnici ili regionalnom centru Banke, u bilo kojem uredu Hrvatske pošte ili poštom na adresu:Hrvatska poštanska banka d.d.
Direkcija digitalnog bankarstva
Jurišićeva 4, 10 000 ZagrebPodnositelj zahtjeva svojim potpisom na pristupnici prihvaća Opće uvjete, ugovara korištenje usluge i potvrđuje točnost navedenih podataka. Pristupnicu možete preuzeti na stranici mHPB i ispuniti je direktno na vašem računalu.
- preuzeti aplikaciju mHPB na App Store-u ili Google Play-u.
- preuzeti aktivacijski kod u poslovnici ili regionalnom centru Banke i aktivirati mHPB unosom aktivacijskog koda i zadavanjem PIN-a.
Kako mogu provjeriti naloge koji su provedeni?
Odabirom izbornika
Nalozi otvara se ekran koji je podijeljen na dvije kartice: plaćanja i prijenosi. Odabirom dodatnih opcija u gornjem desnom dijelu ekrana, može se promijeniti status plaćanja ili prijenosa te filtrirati prema statusima: unesena plaćanja, uspješna plaćanja, neuspješna plaćanja i plaćanja u obradi.
Kako mogu ispisati potvrdu naloga?
Za ispis potvrde potrebno je otvoriti detalje odabranog naloga te odabirom dodatnih opcija iz gornjeg desnog dijela ekrana, odabrati opciju
Prikaži PDF potvrdu. Nakon toga, potrebno je odabrati program za otvaranje, što ovisi o instaliranim programima na samom mobilnom uređaju. Također, postoji i opcija slanja potvrde na e-mail adresu.
Što upisujemo u referencu i jedinstveni identifikator za SEPA plaćanja?
Jedinstveni identifikator i referenca se koriste kod prekograničnih naloga, dužine su do 35 znakova. Jedinstveni identifikator zamjenjuje model i poziv na broj platitelja i obavezno je polje. Referenca zamjenjuje model i poziv na broj primatelja. Ovo nisu obavezna polja kod popunjavanja naloga.
Kako mogu provjeriti GSM kod?
Kupljeni bonovi dostupni su u pregledu kupovina odabirom dodatnih opcija u gornjem desnom dijelu ekrana. Detalji se prikazuju odabirom konkretnog bona. Ovdje je također moguće kopirati aktivacijski broj.
Imam novi mobitel pa se više ne mogu spojiti na mobilno bankarstvo?
Ukoliko je došlo do promjene mobilnog uređaja na kojem je bila instalirana
aplikacija mHPB, potrebno je uputiti se u najbližu
poslovnicu Banke obzirom da je za novu instalaciju potreban novi aktivacijski kod.
Što ako obrišem podatke ili deinstaliram aplikaciju?
U slučaju brisanja podataka ili deinstalacije aplikacije uslijed čega vas aplikacija traži novi aktivacijski kod, potrebno je isti zatražiti u najbližoj poslovnici Banke.
Što je SuperSmart HPB račun?
Zašto mi ne prolazi kartica, uz moj SuperSmart HPB račun, na isplatnim mjestima?
Ukoliko vam na isplatnim ili prodajnim mjestima kartica nije prihvaćena, molimo vas da svakako provjerite da li je
aktivirana. Status kartice možete provjeriti na
mobilnom bankarstvu ili pozivom na besplatan broj
0800 472 472.
Kako aktivirati Debit Mastercard beskontaktnu karticu uz SuperSmart HPB račun?
Aktivacija kartice omogućena je putem
mobilnog bankarstva.
Ulaskom u detalje kartice, moguće ju je aktivirati odabirom
Aktiviraj karticu.
Kako do SuperSmart HPB računa?
Za otvaranje SuperSmart HPB računa potrebno je instalirati aplikaciju
mHPB koja je dostupna na
App Store-u ili
Google Play-u.
Nakon preuzimanja aplikacije, na početnom zaslonu odaberite opciju
Otvorite račun.
Sljedeći korak je unos osobnih podataka koji su prikazani na ekranu te uspostavljanje video razgovora s agentom Banke.
Po završetku razgovora, obavezno je prihvatiti ponuđeni Ugovor.
Što mi nudi SuperSmart HPB račun?
Uz online otvaranje tekućeg računa, usluga SuperSmart HPB račun uključuje Debit Mastercard beskontaktnu karticu i mobilno bankarstvo (mHPB). Ugovaranje usluge je besplatno i bez naknade za vođenje, do trenutka kada klijent zatraži dodatni proizvod Banke.