HPB Kombinacija Diplomac
Studentski dani mogu biti još ljepši i jednostavniji!
HPB Kombinacija Diplomac omogućuje vam da sami upravljate svojim financijama, a osim što je u potpunosti prilagođena vama i vašim potrebama, HPB Kombinacija donosi vam i brojne uštede.
Je li HPB Kombinacija Diplomac za mene?
Da, ako ste student ili učenik
Da, ako imate otvoren tekući račun ili žiro račun u HPB-u
Da, ako želite sami odabrati proizvode i usluge koje čine vašu Kombinaciju
Da, ako želite plaćati jednu naknadu za sve bankarske i nebankarske proizvode i usluge iz Kombinacije
Za što mogu koristiti HPB Kombinaciju Diplomac?
Za ostvarivanje povoljnijih uvjeta pri korištenju odabiranih bankarskih proizvoda i usluga prema vlastitim željama i potrebama
Za korištenje nebankarskih proizvoda i usluga koji su uključeni u moju Kombinaciju
Odaberite proizvode i usluge za vlastiti model HPB Kombinacije Diplomac
Vaša HPB Kombinacija Diplomac je DOBRA
Vaša HPB Kombinacija Diplomac je LIJEPA
Vaša HPB Kombinacija Diplomac je PAMETNA
Vaša HPB Kombinacija Diplomac je SAVRŠENA
Usporedite vaš model HPB Kombinacije Diplomac s ostalim modelima u ponudi
-
Dopušteno prekoračenje
✗
-
Ugovaranje trajnog naloga bez naknade
✗
-
Izvršenje trajnog naloga unutar Banke i članica HPB Grupe bez naknade
✓
-
Umanjenje kamatne stope na Kredit za školarinu
✗
-
Umanjenje naknade za obradu Kredita za školarinu
✗
-
Asistencija
✗
-
Osiguranje
✗
-
✗
-
Mjesečna naknada
4 kune
-
Dopušteno prekoračenje
1.000 kuna
-
Ugovaranje trajnog naloga bez naknade
✓
-
Izvršenje trajnog naloga unutar Banke i članica HPB Grupe bez naknade
✓
-
Umanjenje kamatne stope na Kredit za školarinu
✗
-
Umanjenje naknade za obradu Kredita za školarinu
do 0,30 postotnih poena
-
Asistencija
✗
-
Osiguranje
✗
-
✗
-
Mjesečna naknada
5 kuna
-
Dopušteno prekoračenje
2.000 kuna
-
Ugovaranje trajnog naloga bez naknade
✓
-
Izvršenje trajnog naloga unutar Banke i članica HPB Grupe bez naknade
✓
-
Umanjenje kamatne stope na Kredit za školarinu
0,30 postotnih poena
-
Umanjenje naknade za obradu Kredita za školarinu
do 0,40 postotnih poena
-
Asistencija
✗
-
Osiguranje
osiguranje od nezgode
-
✗
-
Mjesečna naknada
7 kuna
-
Dopušteno prekoračenje
3.000 kuna
-
Ugovaranje trajnog naloga bez naknade
✓
-
Izvršenje trajnog naloga unutar Banke i članica HPB Grupe bez naknade
✓
-
Umanjenje kamatne stope na Kredit za školarinu
0,50 postotnih poena
-
Umanjenje naknade za obradu Kredita za školarinu
do 0,50 postotnih poena
-
Asistencija
pomoć na cesti
-
Osiguranje
osiguranje od nezgode
-
dobrovoljno zdravstveno osiguranje
-
Mjesečna naknada
10 kuna
Što trebam od papira?
- Potrebno je ispuniti Pristupnicu za korištenje proizvoda i usluga HPB Kombinacija.
- Uvjeti HPB Kombinacije
- Model HPB kombinacija – DIPLOMAC
- Popis proizvoda i usluga Banke za korisnike HPB Kombinacije
- Opći uvjeti za osiguranje osoba od posljedica nezgoda
- Posebni uvjeti za dobrovoljno zdravstveno osiguranje
- Tablica za određivanje trajnog postotka invaliditeta kao posljedice nezgode
- HPB Asistencija – Pomoć na cesti
- HPB Asistencija – Pomoć u kući
- Pristupnica
- Informativni dokument o naknadama – HPB Kombinacija DIPLOMAC uz kunski tekući račun
- Informativni dokument o naknadama – HPB Kombinacija DIPLOMAC uz kunski žiro račun
- Pojmovnik
Često postavljena pitanja
Nepismene osobe prihvaćaju opće uvjete Banke stavljanjem otiska prsta na obrazac Ugovora. Slijepe ili slabovidne osobe prihvaćaju opće uvjete Banke kao i sve druge, poslovno sposobne osobe vlastoručnim potpisom na obrazac Ugovora. Zaposlenik Banke je dužan pročitati opće uvjete poslovanja s fizičkim osobama nepismenoj, slijepoj ili slabovidnoj osobi. Nepismena ili slijepa osoba može biti u pratnji s osobom od povjerenja koja će joj pročitati – objasniti ugovore, opće uvjete i ostalu dokumentaciju te ujedno može provjeriti ispravnost unesenih podataka koje nepismena ili slijepa osoba ne bi mogla samostalno i pravovremeno uočiti.
Tekući račun možete zatvoriti u poslovnicama Banke ili poštanskim uredima, a potrebno je sljedeće:
- vratiti karticu tekućeg računa vlasnika i opunomoćenika ukoliko postoje
- vratiti uređaje za identifikaciju klijenta (token) te druge isprave i dokumente vezane za poslovanje po računu
- podmiriti sve obveze po računu i kreditnim karticama vezanim uz isti
Tekući račun može otvoriti:
- poslovno sposobna fizička osoba, rezident i nerezident;
- maloljetna osoba u radnom odnosu;
- maloljetna osoba uz zakonskog zastupnika;
- osoba pod skrbništvom uz skrbnika.
Trajni nalog može se ukinuti na zahtjev vlasnika transakcijskog računa u poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Potrebno je da se nasljednik/ci jave u poslovnicu Banke ili poštanski ured s važećim osobnim dokumentom i pravomoćnim rješenjem o nasljeđivanju (original ili kopija ovjerena kod javnog bilježnika). Ukoliko ostavinska rasprava nije pokrenuta i postoji mogućnost da će izdavanje rješenja o nasljeđivanju zahtijevati duže razdoblje Banku je potrebno obavijestiti o smrti vlasnika računa donošenjem smrtnog lista u poslovnicu Banke ili poštanski ured.
Izvršenje trajnog naloga, za koje na dan dospijeća nisu osigurana sredstva na transakcijskom računu s kojeg se izvršava plaćanje, provodi se na sljedeći način:
- za kredit odobren u Banci sve dok se u cijelosti ne naplati dospjeli anuitet
- 25 dana za trajne naloge u korist kredita po mandatnim poslovima
- 15 dana za trajne naloge u korist računa fizičkih osoba otvorenih u Banci
- 7 dana za trajne naloge u korist računa otvorenih u drugim bankama.
Istekom navedenog roka, ukoliko se trajni nalog nije izvršio, Banka će vam dostaviti Obavijest o neizvršenju trajnog naloga i naplatiti naknadu sukladno važećim naknadama Banke. Nakon tri uzastopna neizvršenja Banka zatvara trajni nalog.
Devizni račun možete otvoriti u poslovnicama Banke uz predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta i potvrde o osobnom identifikacijskom broju (OIB-u). Otvaranje računa je besplatno.
Zahtjev za ukidanjem slanja izvatka na kućnu adresu možete podnijeti u bilo kojoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu. Osim usluge slanja izvatka na kućnu adresu, Banka nudi mogućnost slanja izvatka putem email-a, a izvadak o promjenama stanja i transakcijama po računu možete zatražiti u svim poslovnicama Banke.
Potrebno je ispuniti zahtjev za aktivaciju SMS/E-mail usluge u najbližoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Naknade za korištenje SMS/Email usluge možete pronaći ovdje.