Računi i plaćanja
U skladu sa svjetskim trendovima, transakcijske usluge prilagođene vašim željama i potrebama
Tekući račun
Za što mogu koristiti tekući račun?
- Za primanje sredstava iz zemlje i inozemstva:
– plaće
– mirovine
– povremena primanja - Za plaćanja:
– u poslovnicama Banke, Pošte i Fine
– putem mobilnog ili internetskog bankarstva
– putem trajnog naloga ili izravnog terećenja
I još puno toga…
Žiro račun
Za što mogu koristiti kunski žiro račun?
- Za primanje sredstava od samostalnog rada iz zemlje i inozemstva:
– ugovori o djelu
– honorari
– stipendije
– davanje u zakup nekretnine i pokretnine
– autorske naknade
- Za plaćanja:
– u poslovnicama Banke, Pošte i Fine
– putem mobilnog ili internetskog bankarstva
– putem trajnog naloga ili izravnog terećenja
I još puno toga…
HPB Kombinacija
Za što mogu koristiti HPB Kombinaciju?
- Za povoljnije uvjete pri korištenju odabiranih bankarskih proizvoda i usluga prema vlastitim željama i potrebama
- Korištenje nebankarskih proizvoda i usluga koji su uključeni u vašu Kombinaciju
I još puno toga…
Osnovni račun
Za što mogu koristiti osnovni račun?
- Za pristup sredstvima 24 sata dnevno uz Debit Mastercard beskontaktnu karticu, VISA karticu ili Maestro karticu osnovnog računa
- Za uslugu internetskog bankarstva ili mobilnog bankarstva
- Za 10 besplatnih bezgotovinskih nacionalnih platnih transakcija za korisnike osnovnog računa iz osjetljive skupine klijenata
I još puno toga…
Prebacivanje računa za plaćanje
Što dobivam kao klijent HPB-a?
- Dostupnost usluga – preko 1.500 isplatnih mjesta za podizanje gotovine
- Online ugovaranje
- Plaćanje 0-24
- Proizvodi i usluge po vašoj mjeri
I još puno toga…
Plaćanja
Koje su prednosti plaćanja u HPB-u?
- Široka mreža poslovnica Banke i Pošte čini nas dostupnima u svakom mjestu u zemlji
- Bezgotovinska plaćanja uz najnižu naknadu dostupna su 0-24h uz mHPB i internetsko bankarstvo
- Gotovinu možete bez naknade podići na bankomatu, u poslovnici i u svim poštanskim uredima
I još puno toga…
Često postavljena pitanja
Nepismene osobe prihvaćaju opće uvjete Banke stavljanjem otiska prsta na obrazac Ugovora. Slijepe ili slabovidne osobe prihvaćaju opće uvjete Banke kao i sve druge, poslovno sposobne osobe vlastoručnim potpisom na obrazac Ugovora. Zaposlenik Banke je dužan pročitati opće uvjete poslovanja s fizičkim osobama nepismenoj, slijepoj ili slabovidnoj osobi. Nepismena ili slijepa osoba može biti u pratnji s osobom od povjerenja koja će joj pročitati – objasniti ugovore, opće uvjete i ostalu dokumentaciju te ujedno može provjeriti ispravnost unesenih podataka koje nepismena ili slijepa osoba ne bi mogla samostalno i pravovremeno uočiti.
Tekući račun možete zatvoriti u poslovnicama Banke ili poštanskim uredima, a potrebno je sljedeće:
- vratiti karticu tekućeg računa vlasnika i opunomoćenika ukoliko postoje
- vratiti uređaje za identifikaciju klijenta (token) te druge isprave i dokumente vezane za poslovanje po računu
- podmiriti sve obveze po računu i kreditnim karticama vezanim uz isti
Tekući račun može otvoriti:
- poslovno sposobna fizička osoba, rezident i nerezident;
- maloljetna osoba u radnom odnosu;
- maloljetna osoba uz zakonskog zastupnika;
- osoba pod skrbništvom uz skrbnika.
Trajni nalog može se ukinuti na zahtjev vlasnika transakcijskog računa u poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Potrebno je da se nasljednik/ci jave u poslovnicu Banke ili poštanski ured s važećim osobnim dokumentom i pravomoćnim rješenjem o nasljeđivanju (original ili kopija ovjerena kod javnog bilježnika). Ukoliko ostavinska rasprava nije pokrenuta i postoji mogućnost da će izdavanje rješenja o nasljeđivanju zahtijevati duže razdoblje Banku je potrebno obavijestiti o smrti vlasnika računa donošenjem smrtnog lista u poslovnicu Banke ili poštanski ured.
Izvršenje trajnog naloga, za koje na dan dospijeća nisu osigurana sredstva na transakcijskom računu s kojeg se izvršava plaćanje, provodi se na sljedeći način:
- za kredit odobren u Banci sve dok se u cijelosti ne naplati dospjeli anuitet
- 25 dana za trajne naloge u korist kredita po mandatnim poslovima
- 15 dana za trajne naloge u korist računa fizičkih osoba otvorenih u Banci
- 7 dana za trajne naloge u korist računa otvorenih u drugim bankama.
Istekom navedenog roka, ukoliko se trajni nalog nije izvršio, Banka će vam dostaviti Obavijest o neizvršenju trajnog naloga i naplatiti naknadu sukladno važećim naknadama Banke. Nakon tri uzastopna neizvršenja Banka zatvara trajni nalog.
Devizni račun možete otvoriti u poslovnicama Banke uz predočenje važećeg identifikacijskog dokumenta i potvrde o osobnom identifikacijskom broju (OIB-u). Otvaranje računa je besplatno.
Zahtjev za ukidanjem slanja izvatka na kućnu adresu možete podnijeti u bilo kojoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu. Osim usluge slanja izvatka na kućnu adresu, Banka nudi mogućnost slanja izvatka putem email-a, a izvadak o promjenama stanja i transakcijama po računu možete zatražiti u svim poslovnicama Banke.
Potrebno je ispuniti zahtjev za aktivaciju SMS/E-mail usluge u najbližoj poslovnici Banke ili poštanskom uredu.
Naknade za korištenje SMS/Email usluge možete pronaći ovdje.