Poštovani klijenti,
obavještavamo vas kako od 1. siječnja 2026. stupaju na snagu nova pravila u području elektroničkog izdavanja i razmjene računa te fiskalizacije.
Sukladno odredbama novog Zakona o fiskalizaciji (NN 89/2025), HRVATSKA POŠTANSKA BANKA, dioničko društvo (dalje: Banka) od 1. siječnja 2026. ima obvezu izdavanja, zaprimanja i fiskalizacije elektroničkih računa (dalje: eRačun), za sve obveznike poreza na dodanu vrijednost (PDV-a), poreza na dobit i poreza na dohodak.
Ujedno je obvezna prilagodba sustava na Fiskalizaciju 2.0, koja donosi novi standard razmjene podataka s Poreznom upravom.
eRačun je račun koji je izdan, poslan i zaprimljen u strukturiranom elektroničkom obliku, koji omogućuje automatsku i elektroničku obradu.
Banka će svim svojim klijentima poslovnim subjektima od navedenog datuma izdavati račune u formi eRačuna te ih dostavljati putem sustava elektroničke razmjene. Uslugu informacijskog posrednika za Banku pruža Financijska agencija.
Kako bi vam Banka uspješno mogla dostaviti eRačun, nužno je da ste i vi ispunili svoju zakonsku obvezu prilagodbe poslovanja i zaprimanja eRačuna kroz sustav elektroničke razmjene.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Vaš HPB