Mato Filipović za Slobodnu: Najveći uspjeh nam je povjerenje klijenata

U intervjuu za Slobodnu Dalmaciju Mato Filipović koji je proteklih osam mjeseci proveo na čelu Jadranske banke sumira proces pripajanja dvije banke te najavljuje novu, još značajniju ulogu HPB-a u Dalmaciji.

Ponosan na rad i suradnju zaposlenika JABA-e i HPB-a koji su omogućili da proces pripajanja traje samo osam mjeseci, Filipović otkriva kako je najveći uspjeh povjerenje koje su klijenti JABA-e iskazali nastavljajući poslovanje s HPB-om. S novih 40 tisuća klijenata Jadranske banke HPB premašuje broj od 600 tisuća klijenata, kaže Filipović, ali naglašava kako se broj klijenata povećavao i tijekom pripajanja u svim segmentima: ‘Brze usluge, e-poslovnica i digitalni proizvodi, poslovnice, bankomati i uredi Hrvatske pošte, centri za mikro i male poduzetnike, specijalizirani timovi na raspolaganju klijentima – sve to rezultira njihovim odabirom HPB-a’.

Pripajanje će pozitivno utjecati na tržišni položaj HPB-a, daljnje povećanje broja klijenata i dostupnosti klijentima, što su dobri temelji za uspješno i profitabilno poslovanje, najavio je Filipović.

Intervju u cijelosti možete pročitati na webu Slobodne Dalmacije.