Jozić vs. Puljiz – sučeljavanje na Liderovoj konferenciji

Na konferenciji o trendovima u marketingu HPB sudjelovala u sučeljavanju marketinga i prodaje

Pred više od 150 sudionika, u petak, 7. lipnja predstavnici Hrvatske poštanske banke Marina Puljiz, izvršna direktorica Sektora poslovanja s velikim poduzećima i javnim sektorom i Ivan Jozić, direktor marketinga na Liderovoj konferenciji “Marketing and Sales by Numbers” otkrili su kako surađuju marketing i prodaja.

Sučeljavanje marketinškog i prodajnog dijela poslovanja započelo je pitanjem jesu li super heroji Hrvatko i Crna Luca zaslužni za uspjeh HPB-a – rast na tržištu, velik digitalni iskorak i snažniji izlazak među poduzetnike.  „Uz dobar marketing, široj javnosti često dalek i dosadan bankarski svijet postaje privlačniji“, složila se Puljiz te istaknula da je u bankama potrebna reklama koja će biti dinamična, a da istovremeno može poslati ozbiljnu poruku.

„O našim kampanjama mora se pričati, a kao manja banka na tržištu moramo se boriti glasnije i agresivnije“, jasan je Jozić te dodaje da kada god je HPB prisutna na nekom događaju neizostavno pitanje organizatora je dolaze li Hrvatko i Luca.

Kampanjama želimo naglasiti da se razvijamo u digitalnom smjeru, podržavamo hrvatsko gospodarstvo i nove poduzetničke ideje, zaključili su Puljiz i Jozić na konferenciji posvećenoj trendovima u marketingu.