HPB širi poslovanje nakon uspješnog pripajanja Jadranske banke

Uspješno pripajanje Jadranske banke i dosadašnji napredak HPB-a u svim segmentima poslovanja temelji su daljnjeg razvoja najveće banke u hrvatskom vlasništvu

Jadranska banka je uspješno pripojena Hrvatskoj poštanskoj banci i 1. travnja postale su jedna banka. Tim u kojem su radili zaposlenici HPB-a i JABA-e nakon osam mjeseci završio je jednu od najbrže provedenih bankarskih integracija u Hrvatskoj.

MEĐU NAJBRŽIM INTEGRACIJAMA: „Ponosan sam jer smo uspješno i brzo proveli restrukturiranje i pripajanje Jadranske banke kojoj je nakon sanacije bio potreban vlasnik spreman omogućiti nastavak poslovanja. Bio je to pravi podvig – posao koji smo kao tim prvi put radili zajedno što naš uspjeh čini još većim. Cilj je bio omogućiti opstanak JABA-e pod krovom najveće banke u hrvatskom vlasništvu i stvoriti uvjete za nastavak jačanja tržišnog položaja HPB-a. U Šibeniku smo osnovali jedan od najvećih HPB-ovih regionalnih centara koji će voditi poslovanje u Šibensko-kninskoj županiji. Kako bi se zadržao što veći broj radnih mjesta, HPB je decentralizirala dio funkcija tako da, uz zaposlenike Regionalnog centra, u Šibeniku nastavljaju raditi i zaposlenici u drugim sektorima“, rekao je Mato Filipović, čelnik Jadranske banke u proteklih osam mjeseci.

ODLIČAN IT: Pripajanje Jadranske banke sjajan je uspjeh informatičkog tima HPB-a koji je imao posebnu ulogu u ovom projektu.

„Pripreme za pripajanje, posebno IT migracija, kompleksno je područje za koje je bio neophodan angažman naših vrhunskih stručnjaka. HPB je na ovom primjeru pokazala da u IT segmentu ima resurse za najzahtjevnije poslove i da smo spremni za tehnološko doba za koje su potrebni takvi profesionalci“, rekla je Lada Milinović, izvršna direktorica Sektora informatike HPB-a.

„Ovaj nas je uspjeh ohrabrio na putu stvaranja digitalne banke”, naglasio je Mladen Mrvelj, član Uprave HPB-a odgovoran za Informatiku te dodao da je Banka po nekim uslugama ispred konkurencije i da  određeni digitalni proizvodi predstavljaju inovacije na hrvatskom tržištu: „Nastavljamo s razvojem, sigurni da su i novi klijenti zadovoljni kvalitetom usluge HPB-a”.

VIŠE OD 600 TISUĆA KLIJENATA: S novih 40 tisuća klijenata Jadranske banke HPB je premašila brojku od 600 tisuća klijenata, ima 12 regionalnih centara, 58 poslovnica i najveću distributivnu mrežu za pružanje bankarskih usluga u Hrvatskoj.

„Povjerenje koje su klijenti JABA-e iskazali nastavljajući poslovanje s HPB-om za nas je najveće zadovoljstvo, a imamo povećanje u svim segmentima – stanovništvu, poduzetništvu i lokalnoj samoupravi. Proces integracije za sve nas je bio veliki izazov nakon kojeg imamo uvjete kao jedna banka biti još konkurentniji na tržištu“, rekao je Domagoj Karadjole, član Uprave HPB-a.

ZA RAZVOJ DALMACIJE: Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a ponosan je na tim koji je omogućio da HPB ostvari iskorak u srednjoj Dalmaciji u čijem razvoju Banka želi više sudjelovati i jačati tržišnu poziciju: „Pripajanje Jadranske banke je važan korak u stvaranju jake banke u hrvatskom vlasništvu. Bogatiji smo za 40 tisuća klijenata i za važno iskustvo. Pojačali smo svoje prisustvo u Dalmaciji što nam je strateški cilj. Zahvaljujem kolegama iz obje, a sada jedne banke na odlično obavljenom poslu.“