Standardi kvalitete

HPB je mjesto gdje su istinska briga i posvećenost klijentu na prvom mjestu.

Zašto smo Banka za vas?

Svjesni smo da bez klijenata nema HPB-a i zato ste nam vi važni.

HPB potiče radno okruženje u kojem se vrednuje raznolikost, poboljšava kvaliteta života, ispunjavaju se pojedinačne potrebe i time jača naša međusobna povezanost.

Osluškujemo vaše potrebe, jamčimo njihovo ispunjenje, preporučamo vam samo proizvod i uslugu koji je usklađen sa vašim potrebama.

Sedam koraka kvalitetne usluge

Koje su naše vrijednosti?

Vi

  • Prema vama se ponašamo upravo onako kako bismo i mi željeli da se drugi ponašaju prema nama.
  • Stalo nam je do vas, želimo vas iznenaditi i oduševiti.
  • Otvoreno nam izrazite vaše potrebe i želje za proizvodom ili uslugom.
  • Izvrsnost je naš cilj, a zadovoljan klijent je promotor HPB-a.
  • Stvaramo poslovne odnose i činimo HPB ugodnim svakom korisniku usluge.
  • Vaša emocija i percepcija jako su nam važne.
  • Nama je svaki korisnik naših usluga naš najvažniji klijent neovisno kojeg je spola, rase, nacionalnosti ili vjere.
  • Štitimo vašu privatnost i jamčimo sigurnost, čuvamo povjerljive informacije te vašu i našu imovinu.
  • Odgovorni smo prema vama, jamčimo povjerenje i pošten odnos i za vas smo uvijek pouzdani.
  • Uvijek vam se zahvaljujemo na povjerenju što ste naš korisnik usluga.
  • Budite i nadalje s nama jer mi smo tu za vas.
  • Inovativnost koja će vas uvijek ponovo ugodno iznenaditi i zadržati u HPB-u. Ako znamo vaše mišljenje i želje u realnom vremenu možemo:
    • – poduzeti akcije u slučaju nezadovoljstva
    • – odmah riješiti kritične događaje
    • – osigurati najbolje iskustvo jer znamo što vi trebate i tražite
    • – ojačati lojalnost i preporuke
    • – povećati i stvoriti dodatnu vrijednost za vas

Mi

  • Ovlašteni smo stvoriti našim korisnicima jedinstveno, nezaboravno osobno iskustvo.
  • Razumijemo svoju ulogu u HPB-u, kako se ponašati prema vama u cilju postizanja dodatnih vrijednosti za vas i nas.
  • Ovlašteni smo riješiti svaki problem sa korisnikom usluga.
  • Osmišljavamo radno okruženje timskog rada u cilju zadovoljenja vaših i naših potreba.
  • Kontinuirano učimo i rastemo da budemo bolji vama i sebi.
  • Ponosni smo profesionalnim izgledom, načinom komunikacije i ponašanjem prema vama.
  • Samo zato što smo zadovoljni možemo vam pružiti kvalitetnu uslugu.
  • U našem poslovanju činimo sve da se pridržavamo važećih zakona, a posebno onih vezanih uz prava potrošača i ne potrošača te prava zaposlenika.
  • Mi imamo nultu toleranciju prema svakoj vrsti korupcije i kriminala.
  • Komunikacija je uvijek jasna i otvorena.
  • Brza dostupnost u direktnom kontaktu ili u drugoj komunikaciji koju želite ostvariti s nama.
  • Snažno smo motivirani za postizanje izvrsnosti.
  • Ponašanje naših zaposlenika prema vama koje je uvijek na najvišem mogućem nivou kojeg vi očekujete od nas.
  • Naša vjerodostojnost – spremnost zaposlenika da vam pruže informacije koje su od značaja za vas, sposobni smo ispraviti počinjenu pogrešku, u poslovnoj suradnji s nama osjećat ćete se sigurno.
  • Kad god je moguće mi naše sporove nastojimo riješiti dogovorom ili na drugi način mirnim putem.
  • Svjesni smo da vrhunsko zadovoljstvo naših korisnika možemo postići jedino uz prvorazredne radne uvjete zaposlenika te stoga težimo da naši zaposlenici imaju vrhunske radne uvjete.
  • Mi vodimo računa o okolišu trudeći se da naše poslovanje na što je moguće manji način negativno utječe na prirodno okruženje u kojem djelujemo.

Usluge i proizvodi

  • Želimo vam dati uslugu koja predviđa zadovoljenje svih vaših potreba i mogućih izazova jer želimo da budete ovdje s nama.
  • Naš posao je učiniti iskustvo korisnika naših proizvoda i usluga drugačijim.
  • Proizvode i usluge iz ponude kreiramo da budu konkurentni i prihvatljivi većem broju klijenata.
  • Svakodnevno tražimo prilike za inovativnost i poboljšanje korisničkog iskustva.
  • Slušamo vas i sebe i time sudjelujemo u kreativnim promjenama na bolje.
  • U našem poslovanju nastojimo da naši proizvodi i usluge pozitivno pridonose kvaliteti života i kvaliteti zdravlja naših klijenata.
  • Kroz individualni pristup i kvalitetnu uslugu trudimo se stvoriti vam ugodan osjećaj i zadovoljstvo u poslovanju s nama.
  • Pronalazimo vrijeme za potpunu posvećenost inicijativama kvalitete.
  • Uvijek imamo formalni plan za promjene na bolje i za inovacije.
  • Kontinuirano razvijamo i upravljamo sustavom za praćenje zadovoljstva klijenata.