eBankarstvo

Vedran Turković za Mrežu o novoj, digitalnoj HPB


Cilj HPB-a je digitalizacijom postići dostupnost što većeg broja usluga, 24/7, s naglaskom na mobilne uređaje, ponuditi kvalitetnu uslugu i u konačnici povećati razinu zadovoljstva klijenata, navodi Turković te objašnjava kako je za digitalnu transformaciju potrebno graditi digitalnu kulturu i novi način razmišljanja koji zahtijeva kreativnost i inovaciju i to na razini cijele kompanije. Kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu HPB u stvaranju novih digitalnih rješenja nastoji što više surađivati s domaćim IT kompanijama i tako zadržati stručnjake u našoj zemlji, a aktivna je i u suradnji s fintech kompanijama. Svojim je inovacijama HPB već pokazala da se može nositi s izazovima digitalizacije i stvarati nove tržišne trendove, a to su, kaže Turković, prepoznali i klijenti, osobito oni mlađi kojih je sve više u HPB-u. Sve je više i dobrih poduzetnika i uspješnih kompanija iz ICT sektora koji ima važno mjesto u HPB-ovim aktivnostima i financiranju projekata, navodi Turković. Banka je tu da svojim kreditima, brzom uslugom i konkurentnim cijenama sudjeluje u svim kvalitetnim poduzetničkim projektima. Intervju u cijelosti pročitajte ovdje.
Povratak na novosti