eBankarstvo

Nove lokacije i rebranding za još bolje bankarsko iskustvo

28. 6. 2023.
Nove lokacije i rebranding za još bolje bankarsko iskustvo

Hrvatska poštanska banka će u narednom periodu pripojiti Novu hrvatsku banku. U nastavku donosimo važne informacije o promjenama u radu poslovne mreže kao i procesu rebrandinga, koje će stupiti na snagu s danom pripajanja.
 
Integrirana mreža centara za građanstvo i poslovne subjekte definirana je s ciljem maksimizacije poslovnog potencijala pa će tako 13 poslovnica NHB-a postati HPB Centri i sukladno tome biti vizualno transformirani.
 
HPB Centar Karlovac i Čakovec u petak, 30. lipnja neće raditi s klijentima, a u ponedjeljak, 3. srpnja otvaraju svoja vrata na novim lokacijama – dr. Vlatka Mačeka 1, Karlovac i O. Keršovanija 1, Čakovec.
 
Od dana pravnog pripajanja 3. srpnja 2023. svi proizvodi i usluge Banke klijentima će biti dostupne na svim lokacijama na kojima su i do sada bile ili u neposrednoj blizini, njih ukupno 69. Tog dana će svi centri u mreži iznimno započeti s radom u 12:00 sati. Detaljan popis centara i poduzetničkih centara te njihova radna vremena moći će se pronaći na mrežnoj stranici HPB-a.
 
Bankomati će biti sukcesivno prilagođavani za korištenje svim klijentima integrirane Banke u razdoblju neposredno prije i nakon pripajanja. Na kraju procesa prilagodbe, u mreži Hrvatske poštanske banke bit će dostupno ukupno 655 bankomata. Popis aktivnih bankomata dostupan je na mrežnoj stranici HPB-a te će se redovno ažurirati.
 
Sve funkcionalnosti bankomata koje su klijenti obje banke imali ostaju i nakon pripajanja.
Iznimka je usluga isplate gotovine na rate za dosadašnje NHB klijente, koja će biti moguća na posebno označenim bankomatima koji su do dana pripajanja dio NHB mreže.
 
Sve kartice izdane klijentima NHB-a vrijede i dalje.
Svi HPB klijenti moći će bez naknade obaviti isplatu gotovine debitnim karticama za fizičke osobe na bankomatima koji su bili dio NHB mreže bankomata, kao što ni klijenti NHB-a za isplatu gotovine na HPB bankomatima neće plaćati naknadu takvim debitnim karticama.
 
Za klijente NHB-a neće biti promjena pri korištenju direktnih kanala te će i dalje u istom opsegu moći koristiti dosadašnje aplikacije koje će preuzeti vizualni identitet HPB-a.
 
U razdoblju od mjesec dana kroz promotivnu kampanju na nacionalnoj razini informirat ćemo klijente i javnost o prednostima i pozitivnim promjenama koje ih očekuju pripajanjem NHB-a HPB-u.
 
Projektom integracije, HPB nastavlja s razvojnim aktivnostima koje za cilj imaju daljnju izgradnju snažne i moderne banke koja prati trendove i nove tehnologije te svojim klijentima osigurava brzo, jednostavno i sigurno korisničko iskustvo kroz sve kanale kojima pristupaju Banci.
Povratak na novosti