eBankarstvo

HPB nagrađuje najboljeg mladog glazbenika godine


Hrvatska poštanska banka i Zagrebačka filharmonija su na današnjoj konferenciji za novinare predstavili zajednički projekt - nagradu za mladog glazbenika godine koja se dodjeljuje od 1991. Uz HPB Grand Prix, nagradu koju banka dodjeljuje za najbolje likovno ostvarenje, ovo je drugi veliki projekt kojim HPB nastavlja svoj snažniji angažman u kulturi.

Ova muzička nagrada plod je zajedničke suradnje Hrvatske poštanske banke i Zagrebačke filharmonije, a za nju se mogu natjecati mladi glazbenici koji su u protekloj kalendarskoj godini imali uspješno i zapaženo solističko dostignuće u Hrvatskoj i inozemstvu. Glazbenici se mogu natjecati u četiri kategorije: instrumentalisti, pjevači, dirigenti i skladatelji. Nagradu u iznosu od 10 tisuća eura dodjeljuje Hrvatska poštanska banka, a najbolji mladi glazbenik primit će je na Filharmonijskom balu ZF-a koji se tradicionalno održava 30. prosinca.

Uz Mladena Janjaniina, dekana Muzičke akademije u Zagrebu i predsjednika stručnog žirija, u odabiru najboljeg mladog glazbenika godine sudjelovat će i žiri u sastavu: Miljenko Puljić, ravnatelj Zagrebačke filharmonije, Vjekoslav Šutej, šef-dirigent Zagrebačke filharmonije, Dražen Sirišćević, urednik Dramskog programa HRT-a, Zlatko Mađar, glazbeni publicist, Franjo Sinković, izvršni direktor Sektora marketinga i prodaje Hrvatske poštanske banke, tenor Tomislav Mužek, kao i jedan od dosadašnjih dobitnika nagrade.

Uspjeh u poslovanju, kao i prepoznatljivost na bankarskom tržištu kao najveće banke u nacionalnom vlasništvu, daju HPB-u poticaj, ali i obavezu da bude aktivna u mnogim segmentima poslovnog i društvenog života u zemlji. Nakon uspjeha HPB Grand Prix-a 2007., nagrade koju banka dodjeljuje likovnim umjetnicima za najbolje ostvarenje u kalendarskoj godini, banka je pristupila još jednom kulturnom projektu kako bi mladim glazbenicima pružila veću potporu na njihovom putu prema najboljima. Ovime Hrvatska poštanska banka nastoji doprinijeti razmjeni vrijednosti između gospodarstva i financija s jedne te umjetnika i kulture s druge strane. «Želimo postati važna poveznica nacionalnih vrijednosti, baštine i tradicije s nacionalnim kapitalom kojim upravljamo» izjavo je Franjo Sinković, izvršni direktor Sektora marketinga i prodaje HPB-a na današnjoj konferenciji.

Povratak na novosti