U punom opsegu usluga JABAnet/mJABA bit će vam dostupna zaključno s 29. ožujkom 2019. Od tog dana usluga se gasi, a od 1. travnja 2019. bit će vam dostupna u ograničenom opsegu (pregled stanja i prometa).
Ograničeni opseg usluge znači da ćete JABAnet/mJABA moći koristiti isključivo u svrhu pregleda (povijest prometa po računima, pregled provedenih naloga i slično).
Koliko dugo će mi takva ograničena usluga biti dostupna nakon 01. travnja 2019. godine?
Ograničena usluga JABAnet/mJABA bit će vam dostupna prvih trinaest mjeseci, odnosno do 30. travnja 2020. godine.
Hoću li nakon 01. travnja 2019. moći vršiti plaćanja/prijenose putem moje mJABA/JABAnet usluge?
Ne. Nakon 1. travnja 2019. uslugu mJABA/JABAnet ćete moći koristiti isključivo u svrhu pregleda prometa po računima, pregleda provedenih transakcija i naloga i sl.
Hoću li putem JABAnet/mJABA usluge imati uvid i moći zadavati naloge s mojeg migriranog računa u Hrvatskoj poštanskoj banci d.d.?
Ne. Uvid u stanje, vršenje plaćanja/prijenosa s računa u Hrvatskoj poštanskoj banci bit će vam dostupno isključivo putem internetskog i mobilnog bankarstva HPB-a.
Korisnik sam JABAnet/mJABA/JABA SMS usluge. Hoću li moći koristiti uslugu internetskog/mobilnog bankarstva u Hrvatskoj poštanskoj banci?
Da. Internetsko i mobilno bankarstvo te SMS usluga HPB-a bit će vam dostupni od 1. travnja 2019., bez dolaska u poslovnicu Banke i bez popunjavanja pristupnice.
Na koji način ću moći pristupiti internetskom/mobilnom bankarstvu Hrvatske poštanske banke?
Ukoliko ste bili korisnik JABAnet/mJABA usluge, za pristup HPB internetskom/mobilnom bankarstvu, Hrvatska poštanska banka će vam dostaviti na kućnu adresu aktivacijski kod za mHPB aplikaciju koju ćete preuzeti na Google Play i App Store-u zajedno s uputama za instalaciju usluge.
Što ukoliko ne zaprimim aktivacijski kod?
Ukoliko ne zaprimite aktivacijski kod, molimo vas da se javite u bilo koju poslovnicu Hrvatske poštanske banke.
Izgubio sam token koji sam koristio za pristup JABAnet usluzi. Što mi je činiti?
Ukoliko ste izgubili token, molimo vas da se javite u bilo koju poslovnicu JABA-e, a od 1. travnja 2019. u bilo koju poslovnicu HPB-a.
Hoću li putem internetskog/mobilnog bankarstva HPB imati uvid u promet i naloge zadane po računu otvorenom u Jadranskoj banci?
Ne. To će vam biti omogućeno isključivo putem usluga JABAnet ili mJABA koje će vam biti dostupne u ograničenom obliku do 20. travnja 2020.
Promijenio sam mobilni uređaj. Na koji način mogu dobiti novi aktivacijski kod za korištenje mJABA token, mJABA ili mJABA Corp. aplikacije?
Za izdavanje novog aktivacijskog koda potrebno je javiti se u bilo koju poslovnicu JABA- e, a nakon 1. travnja 2019. u bilo koju poslovnicu Hrvatske poštanske banke.
Što će biti s nalozima u najavi koje sam zadao putem JABAnet/mJABA usluge?
Nalozi u najavi zadani u JABA-i s datumom valute nakon 29. ožujka 2019. bit će izvršeni na traženi datum valute na teret računa u Hrvatskoj poštanskoj banci.
Mogu li naloge u najavi s datumom izvršenja nakon 1. travnja 2019. opozvati putem JABAnet/mJABA ili mobilne/internetske aplikacije Hrvatske poštanske banke?
Ne. Naloge u najavi možete opozvati isključivo u poslovnicama i ispostavama Hrvatske pošanske banke.
Koji je terminski plan za izvršenje plaćanja preko internetskog ili mobilnog bankarstva Hrvatske poštanske banke?
Terminski plan za izvršenje platnih transakcija Hrvatske poštanske banke dostupan je na internetskim stranicama
https://hpb.hr.
Mogu li putem internetskog ili mobilnog bankarstva Hrvatske poštanske banke definirati bijelu listu za transakcijske račune otvorene u Hrvatskoj poštanskoj banci?
Ne.
Koristim istovremeno usluge JABAnet/mJABA (ograničeni opseg) i online usluge Hrvatske poštanske banke. Hoće li mi se naplaćivati naknada za sve usluge?
Ne. Sukladno odluci o naknadama, naplaćivat će vam se samo usluge Hrvatske poštanske banke.
Posjedujemo poslovni račun u Hrvatskoj poštanskoj banci. Mogu li putem online usluga (internetsko i mobilno bankarstvo) zatražiti izdavanje BON 2?
Nije moguće putem internetskog ili mobilnog bankarstva Hrvatske poštanske banke zatražiti BON 2. BON 2 vam se može izdati isključivo u poslovnici Hrvatske poštanske banke.
Posjedovao sam račun u Jadranskoj banci koji mi je migriran u Hrvatsku poštansku banku. U Jadranskoj banci nisam posjedovao JABAnet ili mJABA uslugu. Mogu li ju sada zatražiti?
Ukoliko prije migracije računa u Hrvatsku poštansku banku niste imali već ugovorenu uslugu JABAnet ili mJABA nećete ju moći ugovoriti/koristiti nakon 1. travnja 2019. Možete isključivo ugovoriti internetsko ili mobilno bankarstvo u Hrvatskoj poštanskoj banci.
Imam li prilikom plaćanja putem internetskog ili mobilnog bankarstva HPB-a limite kakve sam imao u JABA-i?
U internetskom i mobilnom bankarstvu HPB-a postoji jedinstven limit za plaćanje koji će biti jednak dnevnom limitu 2 koji ste imali u JABA-i.
U JABA-i sam imao SMS uslugu. Hoću li ju imati u HPB-u?
Da. SMS usluga Hrvatske poštanske banke će vam biti dostupna od 1. travnja 2019.
Promijenio sam broj mobitela na koji sam primao SMS poruke u JABA-i. Na koji broj će mi stizati SMS poruke Hrvatske poštanske banke?
Potrebno je javiti se u poslovnicu HPB-a kako bi vam se evidentirao novi broj mobitela za primanje SMS poruka.