eBank

Privlačimo i zadržavamo najbolje zaposlenike


Hrvatskoj poštanskoj banci  kao kompaniji s iznimno visokom kvalitetom upravljanja zaposlenicima po prvi je put dodijeljeno prestižno priznanje certifikat Poslodavac Partner. Razvojem i primjenom suvremenih procesa upravljanja ljudskim resursima Hrvatska poštanska banka istaknula se kvalitetom u svih pet procjenjivanih područja: Strategiji, Regrutiranju i selekciji, Radu, motivaciji i nagrađivanju, Usavršavanju i razvoju te Odnosu prema zaposlenicima. Ovakvim rezultatom HPB je dokazala fokusiranost na visokoprofesionalne poslovne procese, kreiranje najboljih radnih mjesta za svoje zaposlenike, njihov stalni razvoj, praćenje i motiviranost.

Tomislavu Vuiću, predsjedniku Uprave Hrvatske poštanske banke i Ivani Kovačić, direktorici Ureda za upravljanje ljudskim resursom Certifikat Poslodavac Partner uručio je Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke SELECTIO.

'Hrvatska poštanska banka pokazala je da su zaposlenici glavni nositelji uspjeha, a privlačenjem i zadržavanjem najboljih dokazuje da je postala poticajno mjesto za rad. HPB je vlastitim snagama razvila procese upravljanja ljudskim resursima u skladu s najboljim praksama, što posebno cijenimo', kazao je Aleksandar Zemunić.  

Hrvatska poštanska banka izgradila je autentičnu organizacijsku kulturu otvorene dvosmjerne komunikacije između menadžmenta i zaposlenika. Zaposlenici HPB-a aktivno sudjeluju u najvažnijim segmentima korporativne kulture poput definiranja korporativnih vrijednosti te ključnih kompetencija. Stoga su, uz regrutaciju i selekciju, odnos prema zaposlenicima i interna komunikacija u procesu certificiranja najviše vrednovani.

Ivana Kovačić, direktorica Ureda za upravljanje ljudskim resursom HPB-a, s ponosom naglašava sustavni pristup unaprjeđenju upravljanja zaposlenicima: 'Posebno smo osnažili područja usavršavanja i razvoja zaposlenika te upravljanje učinkom, motiviranje i nagrađivanje. Postigli smo izniman napredak u stvaranju poticajnog radnog okruženja i pružanju prilike za razvoj karijere unutar Banke. To je prepoznao i naš certifikator što je za nas dodatni motiv za razvoj u smjeru najatraktivnijeg poslodavca. Sve što radimo u segmentu upravljanja zaposlenicima, iznimno je važno za razvoj HPB-a, poboljšanje kvalitete usluge i zadovoljstvo naših klijenata.'  

Povratak na novosti