eBank

Obavijest korisnicima mBankinga


HPB je uvela novu mobilnu aplikaciju mHPB koja uz pristup servisnim informacijama i alatima omogućuje i korištenje mobilnog bankarstva i mTokena.Aplikacija je jednostavna i sigurna za korištenje te pruža nove funkcionalnosti. Budući da je mHPB dostupan na pametnim telefonima i tabletima koji podržavaju minimalno iOS 7 ili Android 4 Banka će u roku od nekoliko mjeseci onemogućiti pristup trenutnoj verziji mobilnog bankarstva i mTokena na takvim uređajima. Prelazak na novo mobilno bankarstvo je besplatan. Ugovorite novi mHPB Za pristup HPB mBankingu ili mTokenu putem mHPB aplikacije, potrebno je: 1. popunjenu pristupnicu predati u najbližoj poslovnici/podružnici Banke ili u bilo kojem uredu Hrvatske pošte - pristupnicu možete preuzeti na ovoj stranici odabirom linka „Pristupnica za korištenje usluga izravnog bankarstva" i ispuniti je na vašem računalu. 2. Preuzeti aplikaciju mHPB na App Storeu ili Play Storeu. 3. Preuzeti aktivacijski kod u poslovnici/podružnici Banke i aktivirati mHPB unosom aktivacijskog koda i zadavanjem PIN-a. Zamijenite stari mToken i/ili mBanking za mHPB Za zamjenu starog mTokena i/ili mBankinga za mHPB, potrebno je: 1. Popunjeni obrazac predati u najbližoj poslovnici/podružnici Banke ili u bilo kojem uredu Hrvatske pošte - obrazac možete preuzeti na ovoj stranici odabirom linka „Ostali zahtjevi vezani uz izravno bankarstvo" i ispuniti je na vašem računalu. 2. Preuzeti aplikaciju mHPB na App Storeu ili Play Storeu. 3. Preuzeti aktivacijski kod u poslovnici/podružnici Banke i aktivirati mHPB unosom aktivacijskog koda i zadavanjem PIN-a. Za više informacija možete nas kontaktirati na besplatni info telefon 0800 472 472 ili putem e mail adrese hpb@hpb.hr  
Povratak na novosti