eBank

HPB redizajnirala internetske stranice: www.hpb.hr brži, dostupniji i s više sadržaja


Redizajnirana internetska stranica Hrvatske poštanske banke u potpunosti je prilagođena zahtjevima korisnika. Istodobno, prateći poslovne trendove i zahtjeve tržišta HPB se novim web stranicama dodatno približava mlađim korisnicima.Uz potpuno novo grafičko oblikovanje koje se temelji na kockici kao prepoznatljivom elementu HPB
branda, naglasak je stavljen na unaprjeđenje funkcionalnosti stranica, strukture i sadržaja.
U cilju dvosmjerne komunikacije s klijentima, ali i svim korisnicima stranica, Banka je uvela mogućnost ugovaranja sastanka s osobnim bankarom u odabranoj poslovnici HPB-a te ocjenjivanja sadržaja na stranicama. Unaprijeđena je navigacija u svrhu lakšeg snalaženja i preglednosti sadržaja te bržeg informiranja korisnika. Kako bi bila dostupna što većem broju korisnika, osobito mlađim generacijama okrenutim najnovijim tehnologijama, nova je stranica prilagođena pregledu na različitim preglednicima i uređajima te u različitim rezolucijama.

Da HPB-ove internetske stranice postaju sve uspješniji kanal komunikacije s korisnicima, pokazuje stalni rast broja posjeta čiji je mjesečni prosjek tijekom protekle godine premašio 120 tisuća. Tome u prilog idu i brojke o korisnicima usluge internetskog bankarstva koji dio svog financijskog poslovanja obavljaju putem internetske aplikacije. Krajem 2012. u odnosu na godinu ranije u segmentu građanstva zabilježen je porast broja korisnika od 27 posto, a u segmentu tvrtki od 15 posto. Broj obavljenih transakcija putem internetskog bankarstva u istom je razdoblju povećan za 31 posto u segmentu građanstva, dok je kod tvrtki porastao za 23 posto.
Najveću posjećenost internetskih stranica Banke bilježi područje HPB mreže s listom poslovnica i bankomata te sadržaj koji uključuje nenamjenske i stambene kredite, oročenu štednju i tekuće račune.
Novim internetskim stranicama HPB se prilagođava zahtjevima postojećih i potencijalnih korisnika te očekuje rast poslovanja u svim segmentima s naglaskom na građanstvo gdje za sada ima tržišni udjel od 10 posto po broju tekućih računa.

Povratak na novosti